Bosch Serie 6 KIS86HD40 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
186 liter
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KIS86HD40 op Kieskeurig.nl.

Agnes Bax 06-11-2018

Ruimte en overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIS86HD40

Optimale ruimte. Goede vakverdeling. Fijne verlichting. Prachtige koelkast. We zijn er erg blij mee. Zou het zeker aan bevelen bij anderen

Bjorn 02-07-2017

Geweldig koelkast. Het koelt perfect.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIS86HD40

Het koelt perfect en erg zuinige koelkast! Maar het waarschuwt mij niet via app wanneer koelkast open staat. Het kan alarm via geluid waarschuwen. Maar ik kan het niet horen want ben doof.

Holzapfel 29-06-2017

koelt goed, minder ruimte dan gedacht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIS86HD40

De koelkast heeft minder ruimte dan gedacht. Tevens zijn de planken net niet lekker in te delen waardoor je soms loze ruimte hebt die je ergens anders goed zou kunnen gebruiken. Hij koelt goed, geeft de temperatuur mooi aan (ook via de app).
De deur mag wel wat makkelijker dicht vallen. Het is een deur op deur systeem die bij 30 graden automatisch dicht zou moeten vallen. Mijn ervaring is dat je 'm wel een flinke zwieper moet geven wil dit gebeuren. ondanks deze puntjes wel tevreden met de koelkast.

Pluspunten

• Koelt goed
  • via de wifi de temperatuur regelen
  • alarm als de deur te lang open staat

Minpunten

• deur kan wat soepeler
  • indeling moet je even mee spelen

Soul 16-12-2016

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIS86HD40

Prima ding. Grote vriezer bak is erg handig. Vooral als je een grote taart in de vriezer wilt zetten.
Jammer dat de vakjes op de deur niet verplaatsbaar zijn. Ik had kaas en boter vakje wat lager willen hebben.

Bikertje 30-07-2015

top product!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIS86HD40

Alles voorspoedig en mooi op tijd geleverd
Alle onderdelen voor de “deur op deur” montage compleet geleverd met redelijk goede instructie.

De deuren gemonteerd en koelkast geplaatst.

Rond 21:00u aangezet en hij werkt meteen.
Lekker stil.
Om 23:00u al ijs. Super !