Siemens KI86SHD40 - Reviews

Inhoud koelruimte
186 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86SHD40 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 25-04-2019

vriesvak geeft heel veel 'sneeuw'

Geschreven voor: Siemens KI86SHD40

Na plaatsing bleek het vriesvak steeds meer ijs te produceren. Nog steeds is niet duidelijk hoe dat kan worden verholpen.

Bruinoog 16-01-2019

Indeling valt enorm tegen

Geschreven voor: Siemens KI86SHD40

Ik heb de koelkast nu een week. Hij doet het prima. Daar is niks mis mee. Maar de indeling van de schappen en de indeling van de deur is er zeg maar niet. Echt slecht dat er niet meer mogelijkheden gemaakt zijn voor de indeling. Daar ben ik echt niet tevreden over.
En het vries gedeelte, de lades lopen niet in een rail waardoor bakken en/of lade er bij het openen uit kan vallen.
Dat alles stelt mij teleur. Had echt een hele betere kwaliteit van Siemens verwacht.
Jammer

Roeland 04-12-2018

Fijne kast en de speciale groentelade is helemaal top !!

Geschreven voor: Siemens KI86SHD40

Stil, zuinig, low frost en super koelen en invriezen. Dat was wat ik zocht en heb gekregen met deze Siemens. Low frost is helaas niet zo low, want na 4 maanden zit er al een aardige frost in het vriesgedeelte, die je al ziet wanneer je de deur open doet. De grote onoverzichtelijke vrieslade, daar ben ik inmiddels aan gewend, alsook aan de deur en de koelruimte, die je niet kunt aanpassen. Waar ik zeer enthousiast over ben geworden is de groente- en fruitlade. Alles blijft inderdaad drie keer zo lang vers als in een gewone groentelade. Bijvoorbeeld; bosui, in de gewone groentelade na 3 dagen al slap, is na een week nog knapperig,

Pluspunten

• Speciale groente- en fruitlade
  • Super koelen en invriezen.
  • Bijna stil
  • Electronische temperatuur regeltoetsen.

Minpunten

• Lowfrost niet zo low !

Anoniem 08-11-2019

Siemens K186SHD40

Geschreven voor: Siemens KI86SHD40

Vond deze koelkast als beste getest bij de consumentenbond. Het is echt een fantastische koel-vries combinatie. Goed en logisch indeelbaar, goed reinigbaar en heel laag in het energieverbruik.

Peter en Gea 28-10-2019

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens KI86SHD40

Bevalt uitstekend, handige indeling, enige minpuntje is dat als je de lade van de vriezer opent doet dat ze niet blijven hangen in een "beveiligingssysteem " [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Beer 06-03-2018

zeer stille ijskast

Geschreven voor: Siemens KI86SHD40

mooie inbouw koelkast die zeer stil is met veel ruimte. Gescheiden instellingen voor koel en vriesgedeelte. De vriesbakken gaan niet soepel open.

Pluspunten

• zeer stil
  • gescheiden bediening koel vries
  • stevig materiaal

Minpunten

• onderste vriesbak gaat er moeilijk uit
  • bovenste vriesvak is groot > onoverzichtelijk

Ronald 04-12-2017

Lekker stil, maar de wifi is wat beperkt

Prima koel/vries combi.
Naar ons gevoel iets kleiner dan onze vorige (van een ander merk)
Wifi voor "het leuke" erop (was niet de hoofdprijs) maar verwacht daar nu niet te veel van..
Op de App is slechts de "vakantiemodus" aan/uit te zetten en is de huidige temperatuur uit te lezen.

Bij een stroomUITVAL zal ook de Wifi uitvallen, en dus zal je daar GEEN melding van krijgen..
Mocht nu de compressor bijvoorbeeld kapot gaan, hoop ik dat er wel een melding zal komen dat de temperatuur oploopt.
Beetje overbodige luxe dus..
In de deur wat beperkt schuifmogelijkheden van de bakjes.. niet erg flexibel.

De ventilator binnenin was een van onze wensen. Wij geloven er wel in dat circulerende lucht beter is om de koelkast evenredig koel te krijgen.

• Zuinig
  • ventilator om de lucht te circuleren

Minpunten

• verlichting ietwat summier
  • Wifi geen toegevoegde waarde
  • deur-bakjes niet flexibel te plaatsen