ETNA KKS8102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKS8102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dhr Geleijns 28-08-2020

Prima koeling, zelfs bij 30+ graden celcius

Geschreven voor: ETNA KKS8102

Goede kwaliteit, redelijke prijs en goede service bij het inbouwen van deze koelkast. Tevens voldoende/evenveel ruimte als de oude koelkast. Apart vak voor eieren, boter etc in de deur erg handig.

Pluspunten

• koelt ook bij hoge temperaturen (30+ graden)
  • voldoende ruimte, goede indeling

Officiele reactie van Atag 29-08-2020

Beste heer Geleijns,

Bedankt voor de review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de KK58102 van ETNA aan uw verwachtingen voldoet. Veel koel plezier gewenst met uw aankoop.

Met vriendelijke groet, Alice
Webcare team ETNA

Kingma 10-06-2020

luxe koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS8102

luxe afwerking, zeer ruime inhoud, makkelijk schoon te houden dus gebruiksvriendelijk , veiligheidsglas

Officiele reactie van Atag 11-06-2020

Beste heer/mevrouw Kingsma, vriendelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie review te schrijven .Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Dirk 27-12-2019

Goede frigo

Geschreven voor: ETNA KKS8102

Prijs/kwaliteit, een zeer goede koelkast! Ook heel gemakkelijk om te plaatsen met de voorziene handleiding.

Pluspunten

• Koelt prima
  • Zeer stil

Minpunten

• Groentebakje mocht misschien iets groter

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Dirk,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review. Heel veel plezier met de koelkast.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA