Siemens KI86SSD40

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86SSD40 op Kieskeurig.nl.

MR 15-07-2018

Zuinig, koelt en vriest erg goed

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Gekozen omdat de combinatie erg zuinig in gebruik is. De meeste combinaties verbruiken ca. 35% meer energie. We hebben 2x deze koel-vriescombinatie laten plaatsen i.p.v. van 1 grote koelkast en 1 grote vriezer. De vriezer hadden we iets groter verwacht. De bakjes in de deur zijn iets smaller dan onze vorige koelkast.

Pluspunten

• Zuinig
  • Koelt erg goed
  • Vriest erg goed
  • Koel en vriestemperatuur digitaal in te stellen

Minpunten

• Bakjes in deur iets smaller
  • Geen no frost
  • Vriezer iets te klein

Palimar 10-05-2018

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Wij hebben de combinatie nu ruim een week in gebruik. De eerste dagen wennen aan de nieuwe indeling maar is een perfecte machine die uitstekend functioneert

Jan50 08-01-2018

Een top product

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Nieuw appartement gekocht, nieuwe keuken er in en natuurlijk met Siemens apparatuur door jarenlange ervaring en altijd tevreden.

Christina52 08-01-2018

Erg fijn apparaat heeft goede voordelen

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Zou er veel over kunnen schrijven ,maar wat ik zelf erg fijn vindt en blij mee ben is:
De Humidity groente fruitbak/lade en de Holiday stand.

elmarkou 07-09-2017

Studioline koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Prima Koelkast. Doet wat hij moet doen. De flesrekken erin hadden wij verwacht dat er wel grote frisdrank flessen op konden maar het is echt meer voor wijn en kleine flessen. Verder vinden wij hem redelijk klein, maar dit is wel normaal voor een inbouw koelkast. De verlichting is erg mooi en alles is makkelijk in de stellen.

Rob55 27-08-2017

Ijskoud de beste

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Wijhebben het apparaat nu sinds eind juli in gebruik en zijn zeer te spreken over de mogelijkheden van dit toestel. Zeer stil koelt en vriest uitstekend. Mooie vormgeving van het interieur.

Jean van Leeuwen 11-09-2016

Extreem koel en veel ruimte

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Ruime en mooie koel-vries combinatie. Mooie LED verlichting en fijne HyperFresh box. Helaas is het flessenrek onhandig voor de meeste gangbare flessen!

Pluspunten

• HyperFresh box
  • LED verlichting
  • Duidelijk display
  • Extreem koel/koud
  • Alarmfunctie

Minpunten

• Flessenrek
  • Weinig ruimte deurvakjes

Gordon 22-07-2016
  • Product maand in bezit

Fijne koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Een hele fijne combinatie, een alarm op de deuren dit maakt je bewust van het open laten. mooie stijl volle led verlichting, mooie grote lades dit geeft veel ruimte. en makkelijk in te bouwen.

hamdard 16-05-2016

slechte service

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

we hebben inmiddels 12 apparaten van Simens aangeschaft, echt miskoop, elke week storing,
als de apparaten tegelijkertijd stuk gaan dan moeten we weken lang wachten voor volgende reparatie.
De medewerker van siemens zegt we mogen slecht een apparaat per klant ter reparatie nemen voor volgende wordt je terug gebeld.
Ik zou niemand aanraden om siemens apparaten aan te schaffen want de service is erg slecht en de apparaten gaan snel deffect

J H Reijn 23-10-2015

Gewoon een goede inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD40

Een fijne inbouw koelkast, met voldoende ruimte en enkele doordachte kenmerken. Fijne vriesmogelijkheden en niet te vergeten de speciale koeltechniek voor groente en fruit. Fijn is de zachte sluiting van de deuren en nauwelijks geluid.