Siemens KI87SSD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI87SSD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

j**************@h********** 29-05-2021

Koelt prima/ideaal de fresh-lades

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Ik ben allereerst heel blij met de 2 lades hyperfresh.
Verder vind ik dat de koelkast best veel lawaai maakt. Door de keukenverkoper wordt gezegd dat dit normaal is en bij de nieuwe zuinige koelkasten hoort. We hebben ‘m nu bijna een jaar en ik ben er nog steeds niet aan gewend. Heel jammer. Maar wanneer de koelkast in een andere ruimte staat of je bent minder gevoelig voor geluid is dit een prima koelkast.

Pluspunten

• Fruit en groente blijft wel 2 weken lang goed

Minpunten

• Geluid koelen continu te horen

Willem 05-01-2020

Prima koel/vrieskast

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Voldoet aan de verwachtingen. Hyper fresh la is erg handig voor groente en fruit.
Voldoende planken en rekjes om je eigen indeling mee te maken.
Vriesvak is verdeeld over 2 lades. Een grote lade waar met gemak 3 broden en 2 pizza's inpassen.
En dan nog een extra la voor de kleinere producten.
Prijs-kwaliteitsverhouding naar mijn idee de beste optie.

Pluspunten

• Hyper fresh lade
  • Grote vriezer lade
  • Veel plank indeling opties
  • Deur sluit al bij zacht dicht gooien

DK 13-08-2019

mw.

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

om de kapote te vervangen. door gebouwd hadden we geen keus. De vriezer met 2 laden is erg onhandig, Big Box is dom en de laden glijden eruit.

Minpunten

• viezer erg onhanig
  • prijs

Scheveningen 02-09-2018

Lekker koel

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Stille geruisloze koelkast, goede praktische indeling voldoende ruimte voor een normaal gezin, diepvries bakken voldoende voor invriezen restanten en voorraad.
Energieverbruik A++ dus milieu vriendelijk.

Pluspunten

• afmetingen
  • indeling

Minpunten

• geen

steensel 18-11-2017

Siemens KI87SSD30 voorraad flessen rek groot vriesvak

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Bij aanschaf van onze nieuwe keuken lang gezocht naar de meest ideale koel/ vrieskast.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Siemens KI87SSD30 super fijne koelkast met name het flessen rek voor extra voorraad gekoeld drinken of wijn er passen gewoon grote 1,5ltr flessen in en zo heb je toch wat meer ruimte gaat ook niet liggen rollen of zo.
Tevens wilden wij een vries gedeelte direct in de keuken bij deze combi heb je twee lade waar van een een big box is super om een aantal grote broden in te leggen zodat je s'morgens direct alles bij de hand hebt.
deze koelvries combinatie vindt ik echt een aanrader

Pluspunten

• flessenrek voorraad flessen
  • groot vries vak waar hele broden in kunnen

Minpunten

• nog niet kunnen ondekken

mark 23-01-2017

handigheidje

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Heerlijk apparaat , veel ruimte en goede indeling , simpel in te stellen en prachtig design zeker met de led verlichting, ook het geluid is minimaal het enige nadeel vind ik dat er geen stop zit op de deuren kwa uitslag . heb twee stoppen op de muur gemaakt .

Machteld 10-12-2016

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

De koelkast is handig ingedeeld maar ook naar eigen wens in te richten. Koelingstemperatuur en vriesvaktemperatuur handig digitaal af te lezen.

Ben 20-11-2016

Groot koelgedeelte met een klein vriesgedeelte

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Wij hebben een lange tijd gezocht naar een grote koelkast met een hyperfresh lade en met een kleinere diepvriesunit. Wij zijn uitgekomen bij Siemens. Wij zijn heel tevreden met deze koel/vries combinatie met een heel praktische indeling die aan onze wensen voldoet. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, inclusief flessenhouder en hyperfresh lade. Met de hyperfresh lade blijven groenten en fruit langer vers. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten.

Pluspunten

• groot koelgedeelte
  • (flexibele) indeling
  • hyperfresh lade

Minpunten

• prijs

Maggie 07-07-2016

Koelkast is nat

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Werkt verder prima, alleen is de koelkast van binnen elke dag opnieuw nat! Ook bevriest de aan de binnenkant de achterwand waardoor er weer extra water in de koelkast ligt!

Hanno 20-06-2016

Siemens KI87SSD30 zeer stille en goed koelende koelvriescombi.

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Deze inbouw-koelvriescombi van Siemens stelt niet teleur qua geluidsniveau (35db) wat dan ook 1 van de redenen was voor de aanschaf. Na vervanging van mijn 21 jaar oude Siemens combi is dit een enorme verbetering. Makkelijk is het middels de tiptoetsen instellen van de temperaturen van het koelgedeelte en het vriesgedeelte. Jammer is dat niet zichtbaar is wat de uiteindelijke temperatuur is, maar 48 uur na het ingebruikstellen van de combi blijken de temperaturen aardig te kloppen. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, incl. flessenhouder. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten. Het is echter wel wat lastiger om bv een grotere ijsblokjeshouder dan de standaard bijgeleverde te plaatsen zonder te morsen. Al met al ben ik zeer tevreden over deze combi en hoop hier zeer lang van te kunnen blijven genieten.