Bosch KIR41SD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Norma 21-05-2018

Grote fijne koelkast

Het is een fijne koelkast met goede verlichting en voldoende ruimte en is stil in gebruik.
En het is ook nog een zuinige koelkast.
Het is een super koelkast van Bosch.

Geenluchtjes 27-03-2018

super koelapparaat

Zeer mooie en nuttige indeling van het apparaat dat je op verschillende plekken ook nog anders kan instellen, dus naar jouw behoefte. De verlichting geeft een mooie uitstraling in de koelkast. Hij staat bij mij op stand 2 en dat is ruim voldoende om te koelen.

batenburg 03-02-2018

heerlijk die ruimte in de koelkast

Fijne ruimte koelkast. Degelijke materialen met diverse opbergvakken.
Fijn dat de koelkast met graden celsius is te regelen.

Pluspunten

• ruimte
  • indeling
  • gebruiksvriendelijk

Sil1 01-01-2018

in 1 woord GEWELDIG

Wij zijn nu een maand in het bezit van deze koelkast. Hij koelt geweldig, mooie indeling van ruimte. Supergrote groentelade. Ik kan alleen maar zeggen: Ik had deze eerder aan moeten schaffen.

Hdevries 09-11-2017

Matige kwaliteit

De koelkast doet wat ie moet doen als het gaat om koelen, voor de rest zit ie gewoon heel slecht in elkaar. Bakjes vallen spontaan uit de deur, nu al de derde in twee jaar, sierstrips van de glasplaten vallen eraf, de deur is inmiddels een halve cm gezakt in de scharnieren. Kortom, zeer teleurstellend apparaat welke ik zeker niet weer zou kopen

Astrid 26-08-2017

Prima koelkast

Fijne koelkast, handig flessenrek. Alleen de softclose werkt niet zo goed. Gelukkig klinkt er vrij snel een alarmtoon als de deur open blijft staan

Astrid 26-08-2017

Prima koelkast

Fijn koelkast, flessenrek ook handig. Softclose werk alleen niet zo goed, nog niet gevonden dat dit bijgesteld kan worden.
Gelukkig klinkt er vrij snel een alarmtoon als de deur open blijft staan

Zoefje 17-08-2017

Prima koelkast ,lekker ruim en goede koeling

Prima koelkast met veel ruimte voor groente. Het enige wat ik mis is een aparte koelruimte voor de aardappels.

Hlouwen 15-05-2017

Ruime koelkast

Heerlijke ruime koelkast. Zelf in te delen, deur met softclose systeem..
Ik vindt de minst koude stand, nog steeds erg koud.

16-2-2017 16-02-2017

Goede kwaliteit

Mooie grote koelkast met veel ruimte. De koelkast is van goede degelijke kwaliteit.
Goed en handig ingeleed.

J. Looijenga 23-01-2017

Vrijwel geruisloos, goede indeling

Mooie ruime koelkast met een prima, flexibele indeling. De groentelade is groot genoeg en kan op verschillende vochtigheidsniveaus aangepast worden. Je kunt standaard het alarm aanzetten voor het geval de koelkastdeur niet goed sluit.
Hij doet z'n werk vrijwel geruisloos.

Pluspunten

• vrijwel geruisloos
  • goede indeling

Minpunten

• typeplaatje slecht leesbaar

P. Koning 25-11-2016

Prima ergonomie, laag stroomverbruik

Mooie moderne koelkast met goede indeling en laag stroomverbruik. Dit valt met name op als je net als ik zo eens in de 17 jaar een nieuwe keuken koopt....

Pluspunten

• ergonomie
  • alarm open deur

Minpunten

• beetje kille verlichting

Bart 22-11-2016

Goede indeling, makkelijk in gebruik

goede indeling en makkelijk in gebruik. Verder mooi design met makkelijke LED verlichting. Bediening eenvoudig in gebruik

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goede indeling
  • LED verlichting

Wout 15-09-2016

Bosch Koelkast

Prima ruime koelkast, mooie verlichting, doet waar die voor gemaakt is. Ook de Hydro-fresh bak is een uitkomst om het fruit en groente wat langer vers te houden.

Pluspunten

• ruimte
  • koeling

Peter 06-09-2016

prima

Doet gewoon wat hij moet doen, is zuinig en stil,groentelade blijft goed beschermd tegen uitdrogen.
Goede ergonomische ruimte-indeling

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • goede koeling

Minpunten

• deurrek kan loslaten

Wout 18-06-2016

Geweldige koelkast

De koeler ziet er fantastisch uit, prima indeling. Mooi afgewerkt. De digitale regeling van de temperatuur voorkomt dat bij het gebruik per ongeluk de ouderwetse draaiknop voor de temperatuur wordt verdraaid.
Vershoud groentenlade werkt heel goed. Gelukkig geen onnodige accessoires in de vorm van nutteloze eierrekjes, botervlootjes en dergelijk plastiek onzin. Goed voor het milieu.

Wouter Greutink 07-12-2015

Hydrofresh is goed

Goed werkende koelkast, veel ruimte we krijgen hem maar niet vol.
Ook handig het alarm als de deur te lang open staat. Mooie led verlichting is wel even wennen maar supermooi!! Hydrofresh zorgt ervoor dat onze groenten en fruit langer goed blijven.

gerardenmarijke 30-09-2015

prima koelkast

Prima koelkast die goed koelt, de groente en het fruit in de lade prima vers houdt. Goede indeling en het flessenrek vind ik persoonlijk ook handig.

ilse 24-09-2015

Heerlijk ruime kookplaat

De kookplaat is groot waardoor er makkelijk 5 pannen op kunnen staan. De extra pit voor 'sudderen' die was meegeleverd was een fijn kadootje. Niet verwacht, wel prettig met de winter op komst. Onze oude kookplaat had geen beveiliging waardoor er gas uit kon stromen zonder vlam. Heel fijn idee dat dat hier niet kan.

JB2 30-07-2014

Fijne koelkast

Fijne, zuinige koelkast. De punten van kritiek die ik noem zijn echt slechts aanmerkingen, de koelkast scoort namelijk zeer hoog! Bijzonder stil, goed alarm indien deur te lang open staat, fijn formaat en netjes in te bouwen. Zeer helder licht, het duurt alleen net even te lang voor het aanspringt wanneer je de deur opent. Makkelijke temperatuurregeling en goede groente- en fruitla die zoals beloofd inderdaad voor langere houdbaarheid zorgt! Het flessenrek is handig, maar had iets hoger gepositioneerd mogen zijn, nu leggen we er vaak een tweede lading flessen op, kan ook... Eigenlijk zit er een plank teveel in de koelkast, die we er nu dan ook uit hebben gehaald. Wij gebruiken toch liever iets grotere tussenruimtes. Anders heb je net plek om er bijv. een verpakking voor voorgesneden kaas te leggen...