ETNA EEK146A - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
136 liter

4,3

marc045 09-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Qua gebruiksgemak: Kijk uit met plaatsen van goederen in koelkast. Als je deze tijdens plaatsen/eruit halen tegen de thermostaat knop laat komen gaat deze omhoog/omlaag. Erg slecht en onhandig gemaakt. Knop zou niet zo makkelijk te draaien mogen zijn.

Qua indeling: Grote 2 literflessen passen niet in flessenrek. Je hebt niet alle mogelijkheden om platen op gewenste plek te zetten.

Qua duurzaamheid: Na 2,5 jaar gaat het structureel kapot (koelsysteem gaat plotseling lekken). Gekocht in 2009, geheel vervangen in 2012 met bijbetaling van 200 EURO!, daarna weer kapot waarna weer vervangen in 2015. Weer 100 EURO bijbetalen. Lekt dus telkens ook schadelijke stoffen in je woning. Niet echt een gezonde koelkast, ook niet voor je 'anger management'.

Qua service: Medewerkers Klantenservice van ATAG (ETNA valt onder (service) van ATAG) heb je nodig. Deze medewerkers zijn zeer onvriendelijk en denken niet met je mee.

Ik kan dit product helaas aan niemand aanbevelen. Doe jezelf, je portemonnee en je vrije tijd een gunst en koop een goed merk, bijvoorbeeld Bosch/Siemens maar geen koelkasten van ETNA/ATAG of Pelgrim.

NS400R 15-03-2010 Product kwartaal in bezit

Koelkast maakt vrij veel geluid. in ieder geval meer dan onze 30(!) jaar oude koelkast. Even wennen.
indeling is prima.
Koelkast zelf ingebouwd; liet zich eenvoudig plaatsen.
Lampje heeft een los contact; knippert als je er tegenaan stoot. (niet storend)