ETNA EEK146A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EEK146A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

s*************@z******* 14-03-2022

Zeker geen aanrader

Geschreven voor: ETNA EEK146A

Deze koelkast is een zeer slecht product. We hebben er in 2018 13 gekocht en inmiddels zijn er 5 van vervangen omdat ze niet meer gerepareerd konden worden. De fabrikant vraagt ondanks dat er een garantietermijn van 5 jaren is verleend, telkens voorrijkosten en bij vervanging van de koelkast omdat die niet meer geleverd kan worden moeten we bijbetalen.
Al met al een inferieur product wat niet kan worden aanbevolen. Een slechte aankoop. Wees gewaarschuwd.

Minpunten

• Slecht product
  • slechte service
  • korte levensduur

Officiele reactie van Atag 15-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat jullie ervaring met de EEK146A en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om jullie dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Alle feedback is welkom en zal door ons worden meegenomen.

Met vriendelijke groet, Femke

Roos Schippers 10-11-2020

NIEUWE KOELKAST.

Geschreven voor: ETNA EEK146A

Ik heb een nieuwe koelkast laten inbouwen. Ik had al een ETNA maar na jaren was hij aan vervanging toe, deze heeft voldoende bergruimte, koelt goed en sluit perfect. Kortom, een goede keuze. Ben er heel blij mee.

Officiele reactie van Atag 12-11-2020

Beste Roos,

Bedankt voor je review en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door wederom te kiezen voor ETNA apparatuur. Fijn om te lezen dat deze koelkast een juiste keuze is geweest. Ik wens je veel gemak van deze koelkast.

Groet Heidi

Riet Talboom 23-10-2020

Koelkast

Geschreven voor: ETNA EEK146A

Het is een kleinere koelkast dan ik voorheen had maar ik kan er echt alles in kwijt. Veel mogelijkheden en vakken om alles op te bergen

Pluspunten

• Veel vakken
  • Groentelade is ook groot genoeg
  • Ruim voldoende opbergruimte

Minpunten

• Geen minpunten

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Riet Talboom,

Wat leuk dat je de moeite neemt om het plaatsen van deze mooie review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de EEK146A aan je verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Kevin 03-05-2020

Prima ruime koelkast

Geschreven voor: ETNA EEK146A

Prima koelkast, zeer stil.

Zeker de Etna service heeft ons doen besluiten weer voor dit merk te kiezen.

Pluspunten

• Led verlichting
  • Geluid

Officiele reactie van Atag 04-05-2020

Beste Kevin,

Dat is leuk om te horen, daar doen we het voor. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service én onze producten. Veel koelplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Harrie 17-04-2020

Als deze maar langer mee gaat

Geschreven voor: ETNA EEK146A

Ik heb dezelfde koelkast bijna vier jaar geleden gekocht en toen ging waarschijnlijk de thermostaat defect. Toen had ik alleen nog maar 2 jaar garantie dus repareren had helaas geen zin. Leverancier Keukenloods vond het vervelend dat de koelkast als zo snel defect ging en bood €20 korting op een nieuwe.
Dat heb ik maar gedaan en gelukkig is de garantie nu via registratie bij Etna de verhoogd naar 5 jaar. Hopelijk gaat deze koelkast langer mee.

Pluspunten

• Licht in gewicht en daarom makkelijk in te bouwen
  • Zuinig

Minpunten

• Mijn eerste exemplaar ging binnen 4 jaar defect

Officiele reactie van Atag 21-04-2020

Beste Harrie,

Bedankt voor je bericht.
Goed te lezen dat de verkopende partij je dat toen heeft aangeboden. Wellicht hadden wij daarin ook iets kunnen betekenen, maar het is toen zo opgelost.

Op onze ETNA inbouwapparatuur zit 2 jaar fabrieksgarantie, echter als je deze binnen 30 dagen na aankoop registreert is dit te verlengen. https://www.etna.nl/service/productregistratie/ Goed dat je dit nu hebt gedaan ;-) Al hopen we natuurlijk dat deze koelkast het heel lang goed blijft doen.
Veel plezier ervan!

marc045 09-07-2015
Geschreven voor: ETNA EEK146A

Qua gebruiksgemak: Kijk uit met plaatsen van goederen in koelkast. Als je deze tijdens plaatsen/eruit halen tegen de thermostaat knop laat komen gaat deze omhoog/omlaag. Erg slecht en onhandig gemaakt. Knop zou niet zo makkelijk te draaien mogen zijn.

Qua indeling: Grote 2 literflessen passen niet in flessenrek. Je hebt niet alle mogelijkheden om platen op gewenste plek te zetten.

Qua duurzaamheid: Na 2,5 jaar gaat het structureel kapot (koelsysteem gaat plotseling lekken). Gekocht in 2009, geheel vervangen in 2012 met bijbetaling van 200 EURO!, daarna weer kapot waarna weer vervangen in 2015. Weer 100 EURO bijbetalen. Lekt dus telkens ook schadelijke stoffen in je woning. Niet echt een gezonde koelkast, ook niet voor je 'anger management'.

Qua service: Medewerkers Klantenservice van ATAG (ETNA valt onder (service) van ATAG) heb je nodig. Deze medewerkers zijn zeer onvriendelijk en denken niet met je mee.

Ik kan dit product helaas aan niemand aanbevelen. Doe jezelf, je portemonnee en je vrije tijd een gunst en koop een goed merk, bijvoorbeeld Bosch/Siemens maar geen koelkasten van ETNA/ATAG of Pelgrim.

NS400R 15-03-2010
Geschreven voor: ETNA EEK146A

Koelkast maakt vrij veel geluid. in ieder geval meer dan onze 30(!) jaar oude koelkast. Even wennen.
indeling is prima.
Koelkast zelf ingebouwd; liet zich eenvoudig plaatsen.
Lampje heeft een los contact; knippert als je er tegenaan stoot. (niet storend)