ETNA EEK151A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EEK151A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

d*************@g******** 26-03-2024

Uitmuntend

Geschreven voor: ETNA EEK151A

Super service, duidelijkheid aan de telefoon. Zeer tevreden goed bedrijf uitstekend service

Pluspunten

• Service
  • Uitstekende oplossing

M 27-12-2023

Kwaliteits koelkast voor een goede prijs

Geschreven voor: ETNA EEK151A

Degelijke koelkast van goede kwaliteit en een goede prijs. Handige indeling en makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te installeren
  • Goede kwaliteit

w************@h********** 25-01-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA EEK151A

Goede kwaliteit, interessante prijs! Innovatief, goed uit de testen, tevreden klant.

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze review met dit fantastische cijfer! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van de koelkast.
We hopen dat je er nog vele jaren plezier van hebt!

Kim
Webcare ETNA

m**************@h********** 07-10-2022
Geschreven voor: ETNA EEK151A

Onze koelkast is stuk gegaan ,gebeld met de leverancier van dit product is er een monteur langs geweest deze kon het probleem niet verhelpen, weer met leverancier contact gehad , deze koelkast wordt kostenloos om geruild alleen bezorg kosten wordt in rekening gebracht is eigenlijk wel een beetje jammer van een koelkast van net 2 jaar oud

Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat jouw koelkast defect is geraakt.
Fijn dat deze omgeruild wordt, wij gaan ervan uit dat jij weer veel plezier kan hebben van de koelkast.

Ellen
Webcare ETNA

Ontevreden klant 28-11-2020

Teleurstellende produkten

Geschreven voor: ETNA EEK151A

Hopeloos met alles van Etna: al nieuwe magnetron/oven, nu de koelkast en ook ontevreden over vaatwasser (al meerdere keren nieuwe onderdelen vervangen) en afzuigkap maakt ook al een raar geluid.....pfffff. Helaas verkeerde keus gemaakt om alles van Etna aan te schaffen! Zoooooveeel spijt van. Ik zou het nooit aan iemand aanbevelen.

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit
  • Korte levensduur

Officiele reactie van Atag 30-11-2020

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat u ervaring met betrekking tot onze apparatuur als teleurstellend is ervaren. Mochten wij hierin tóch nog iets voor je kunnen betekenen of meekijken in hoeverre we dit kunnen, stuur dan je naw gegevens per mail aan webcare@atagbenelux.com

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

RS 09-07-2020

Slechte kwaliteit.

Geschreven voor: ETNA EEK151A

Binnen 4 jaar 3x een nieuwe thermostaat er in gekregen. Nu de laatste na 5 maanden al weer stuk.
Nooit weer iets van Etna sla ik het kan voorkomen

Officiele reactie van Atag 10-07-2020

Beste RS,

Dat is een teleurstelling die ik me heel goed kan voorstellen. Ik ga er vanuit dat we dit altijd wel netjes hebben opgelost. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

DeePee 21-01-2018

Snel kapot!

Geschreven voor: ETNA EEK151A

Ik heb deze koelkast bijna drie jaar en de thermostaat is nu al kapot. Het is nu geen koelkast meer, maar een ijskast. Op stand 1 is de temperatuur nog rond het vriespunt. Helaas geen verlengde garantie, dus er staan aardig wat kosten in de planning.

Minpunten

• snel kapot

Officiele reactie van Atag 22-01-2018

Vervelend om te horen, dat het toestel niet werkt zoals het moet. Mogelijk dat we toch iets voor u kunnen betekenen. Zend een mail naar service@etnabenelux.com met onderwerp Kieskeurig.nl

joop 1970 01-02-2012
Geschreven voor: ETNA EEK151A

Dit is het slechtste product wat ik in me leven
heb gekocht.

al 2x een nieuw apparaat gekregen in de garantie.
de laatste monteur wilde mij wijsmaken dat het aan mijn montage zou liggen.
Het probleem afschuiven noem ik dat.

product deugt gewoon niet voor mijn geen etna/atag meer!!

rayjohbar 19-03-2018

Ik heb met heel veel moeite toch een nieuwe ijskast gekregen. Dankzij ATag...uiteindelijk....
Nu 2018...zelfde probleem met de 2e ijskast...
Geen zin in om weer 2 maanden zonder ijskast te zitten. Heb de Thermostaat vervangen...maar dat was helaas het probleem niet...

rayjohbar 18-01-2015

Zelfde probleem,, in de garantie, monteur geweest, niet te maken
En nu al 2 maanden geen ijskast.... Spelletje van Atag en Bruynzeel keukens die
De service niet serieus nemen en jou fijn met je probleem laten
Zitten... Slechte ijskast!! Niet kopen... Bij Bruynzeel en Atag... Ziet er mooi uit
, maar wil je apparatuur die lang meegaat moet je bij deze 2 niet aankloppen