Siemens KI34VV22FF - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
199 liter
Type/soort
koelkast-vriezer

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

meij 09-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelvries combinatie met goede indeling

Mooie koelvries combinatie met een prettige indeling en flessenrek. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Flessenrek
  • Goede indeling

Rob 05-03-2017 Product paar weken in bezit

Grote ruime koel vriescombinatie en energiezuinig

Al jaren vertrouwd met de Siemens apparatuur. Bij mij bekend om zijn lange levensduur. Hij werkt zoals het hoort, ik zeg dit vele malen voort

Jolanda 24-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast en grote vrieslades.

Vind het een fijne mooie koelkast waar je veel in kwijt kunt. Het flessenrek heb ik verwijderd omdat het veel ruimte wegneemt en je de flessen goed in de deur kwijt kunt. Dit kan overigens voor u anders zijn. Vind het ook fijn dat de glasplaten niet tegen de achterkant aangaan zodat alles droog blijft.

Pluspunten

• ruim
  • lekker licht

Reinier 29-09-2017 Product paar maanden in bezit

Ruimte en bedieningsgemak vallen tegen

Op papier leek het een mooi apparaat, maar in de praktijk vielen 2 zaken ons erg tegen. ten eerste de binnenruimte: de koelkast is best klein en bovendien onpraktisch (vrieslades past maar weinig in). Ten tweede de instelmogelijkheden: koelkast en vriezer kunnen niet apart ingesteld worden, wat er toe leidt dat de koelkast wat ons betreft te koud staat maar de vriezer juist onvoldoende koud is. Netto resultaat is dat we toch maar een extra vriezer in de bijkeuken neerzetten.

Minpunten

• Ruimte
  • Instelmogelijkheden

Handlogten 27-07-2017

Hoe een koel-/vriescominatie mij ontzorgt!

Ik heb het product in mei 2017 gekocht en ben er uitermate content mee. De combinatie is zeer overzichtelijk ingedeeld, en alles is goed bereikbaar ook voor mijn vrouw die is flink kleiner. Er zitten verborgen slimmigheidjes in, die het gemak vergroot. Kortom een ideale koel-/vriescombinatie, die mij werk uit handen neemt.

Marielle47 11-07-2017

Praktische koelkast

Afgelopen maand is deze koelkast bij ons in de nieuwe keuken geplaatst. Voor een 2-persoons huishouden is er meer dan voldoende ruimte om eten / drinken te bewaren. De combinatie met vries hebben wij expliciet gekozen, zodat wij niet elke dag naar de andere vriezer moeten lopen. De 3 laden biedt voldoende ruimte om een aantal basisproducten in te vriezen.

Pouw 03-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Indeling uitstekend

Bevalt uitstekend en geruisloos,degelijke sluiting van de deuren
Het vriegedeelte heerlijk ruim en fijne indeling
Door zichtige front van de ladeb

Pluspunten

• Indeling
  • Zuinig

Suzanna 30-05-2017

Mooie koelvriescombinatie

Ik vind het vooral een mooie koelvriescombi: hij is hoog en daarom imponerend. Alle plankjes en laatjes, dat is mij wat teveel. Daardoor is er in de koelkast geen ruimte om (bier)flesjes rechtop te zetten. Maar ik heb wel alle plankjes nodig...
Ik weet niet wat deze koelkast beloofd qua geluidsniveau, maar je hoort hem wel zacht brommen. Het lijkt me niet de stilste koelkast op de markt...

DBNB 09-05-2017

Koel- vriescombinatie beoordeling.

Het is een grote, overzichtelijke en stille koel- vriescombinatie die goed koelt zonder veel geluid.

meij70 25-04-2017

Prima koel-/vries combi

Ruime koel-/vriescombinatie met handige indeling. De doorzichtige bakjes zijn handig zodat je makkelijk de inhoud kunt zien en je kunt ze makkelijk schoonmaken.

Menno 01-04-2017 Product paar weken in bezit

Fijne indeling

De koelkast heeft een fijne indeling en is vrij ruim. Fijn dat de koelkast veel onderdelen heeft, zoals een flessenrek, bakje voor hartig beleg etc. De vriezer daarentegen is vrij krap.

Pluspunten

• Ruime indeling koelkast
  • Accessoires

Minpunten

• Krappe vriezer

Aad 12-02-2017 Product paar maanden in bezit

ruime indeling en goed uitgekiende laden en legpplaten

kwaliteit met prijs verhouding is helemaal uniek
reuze handige en uitgekiende indelijng handige grote laden

Pluspunten

• laden
  • planken
  • verlichting
  • sluiten

Robbie 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijke koelkast

Zuinig apparaat .
Siemens gaat mee met de tijd.
strakke vormgeving.
Handig rekje voor flessen stabiel te kunnen bewaren.

Anoniem 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grote koelvriescombinatie

Deze koelvriescombinatie is ideaal! Qua indeling en ook wat er in past. Zeker een aanrader! Je hoeft de koelkast niet op een hele hoge stand te zetten, koelt namelijk hartstikke goed. In de vriezer komt geen ijs te staan.

Souline 27-07-2016 Product maand in bezit

Koelt goed, groot, aparte indeling

De koelkast was snel koel bij in gebruikneming. Ook flessen die in de deur staan woeden echt koud.
De koelkast ziet er mooi uit en heeft helder licht.
De koelkast is ruim en er zitten veel assecoires in zoals een vleeswarenbakje wat aan een schap gehangen kan worden.
Er zijn meer dan gwnoeg schappen. Echter halen wij get flessenrek eruit en vervangen we die door een schap. In het flessenrek passen geen frisdrank flessen.
De groentelade is vreemd, de bodem is niet recht en de hoeken aan de achterzijde zijn rond. Hierdoor veel ruimte verlies.
Diepvries geen bijzonderheden, 3 normale laden.
Beide deuren sluiten erg goed.

Erik Wijnalda 25-07-2016

Koel vries combinatie

Mooi en erg goed !
Enigzins jammer dat je het vries gedeelte niet afzonderlijk de temperatuur kan instellen.

63Jose88 11-07-2016

heerlijk stil

nadat de vorige was stukgegaan van ouderdom, weer een siemens gekocht ben er nu al meer tevreden over heerlijk stil en zuiniger.

Liesbeth 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prettige koelkast/vriezer

Betreft een combi tussen koelkast en vriezer. Koelkast en vriezer gaan tegelijk aan en worden samen ingesteld. Koelkast is goed koud, eten (vb. groente) blijft lang houdbaar. Ook heeft hij een praktische indeling, die goed aan te passen is. Ook is de grote groente-la prettig. Verlichting is goed.
Ook de vriezer is praktisch ingedeeld en ruim genoeg. Ondersta la is bijvoorbeeld goed geschikt om brood in te bewaren.
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Uiteraard zijn er 'luxere' koelkasten te koop, maar meer dan dit heb je niet nodig! Geen moment krijg je de indruk met een instapmodel te maken te hebben.

Henkie70 21-03-2016

Functionele indeling

Sinds een paar weken maken wij gebruik van de koelkast. Ondanks dat deze niet hoog scoort in de energiezuinigheid, is de indeling (met name van de diepvriesladen) voor ons functioneel!

ANNA46 15-10-2015

Mooie ruime koelkast

Vorige maand 5 apparaten van Siemens in mijn keuken geplaatst waaronder deze mooie koelvriescombinatie. Zeer ruim en efficiënte indeling, met handig flessenrek en vleeswarenbakje. De groentenbak is erg ruim. Handig de doorzichtige vriesladen, zodat je aan de buitenkant kunt zien wat er inzit.