Siemens KI34VV22FF - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV22FF op Kieskeurig.nl.

Jolanda 24-02-2017

Mooie ruime koelkast en grote vrieslades.

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Vind het een fijne mooie koelkast waar je veel in kwijt kunt. Het flessenrek heb ik verwijderd omdat het veel ruimte wegneemt en je de flessen goed in de deur kwijt kunt. Dit kan overigens voor u anders zijn. Vind het ook fijn dat de glasplaten niet tegen de achterkant aangaan zodat alles droog blijft.

Pluspunten

• ruim
  • lekker licht

Koelvries 08-01-2020

Minpuntje

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij vinden de koelkast erg brommen bij het aan slaan. Wij vroegen bij het bestellen om stille apparaten omdat ze in de kamer staan. Erg jammer!

IJskast 02-12-2019

Beoordeling ijskast/vriezer

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] IJskast werkt prima, maar maakt wat lawaai als hij koelt.

meij 09-04-2017

Mooie koelvries combinatie met goede indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Mooie koelvries combinatie met een prettige indeling en flessenrek. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Flessenrek
  • Goede indeling

Rob 05-03-2017

Grote ruime koel vriescombinatie en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Al jaren vertrouwd met de Siemens apparatuur. Bij mij bekend om zijn lange levensduur. Hij werkt zoals het hoort, ik zeg dit vele malen voort

Agma 31-12-2020

Indeling koelkast.

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ga de volgende keer toch voor extra koel vers afdeling. Bij vrienden heb ik daar positieve ervaringen mee opgedaan

Ruud Kok 02-10-2020

zeer goed

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koel/ vriezer met handige attributen en indeling.

Karin 02-10-2020

veel herrie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helaas maakt hij vaak een lang hard geluid. en natuurlijk niet als de monteur komt. niets tegen de achterwand aanleggen anders heb je bevroren sla.Geen aanrader deze koelkast

Leon 30-09-2020

Ondanks inbouw toch voldoende ruimte

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De overstap van losstaand naar inbouw leek een grote terugstap in ruimte te geven. Dat valt uiteindelijk best mee.
Indeling is goed aan te passen. Koelen en vriezen doet ie gewoon goed.

Fam. Sewalt 04-08-2020

Koelkast voor klein gezin

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast is redelijk klein.
Hebben de koelkast nu 3 maanden. Deur gaat niet stevig genoeg dicht. Goed aandrukken dus.
Vleeswaren vakje is erg handig. En koeling is goed. Ook in de vriezer. Maar ook daar ondanks drie lades beperkte ruimte.

Dennis 08-07-2020

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koelkast. Doet wat hij moet doen. Goed indeelbaar. Flessenhouders handig. Mag wat dieper (lange flessen soms te lang).

John 30-06-2020

uitstekende koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] koelt en vriest uitstekend, effectieve indeling.

sado 12-05-2020

VOLDOENDE

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

we hebben deze koelvries combi nu 3 maanden, koel en vries gedeelte doen goed hun werk niks te klagen voor dat geld. mag je ook verwachten van een Siemens product. echter maakt best veel lawaai geruis dat hadden we na 2 dagen al wat opzich heel erg jammer is verwacht je niet van een A merk

Pluspunten

• betaalbaar
  • koel en vriest goed
  • handige hulpstukjes om alle ruimte te benutten

Minpunten

• lawaai
  • ontdooit niet automatisch

Marcel 08-05-2020

Top combi koel en vrieskast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal in onze nieuw keuken deze ingebouwde koel en vrieskast. Vriezer heeft veel ruimte net als de koelkast. Voor gezin met personen is er ruimte genoeg. In de toekomst mag het nog drukker in gezin worden :-)

L. Hafkamp 18-03-2020

Mooie, geluidloze koel-vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Een ruime, geluidloze koel-vries combinatie. Vooral de 3 vriesladen zijn groter dan dat je zou denken. Er kan veel in. De koelkast is efficient in te delen met een ruime groente lade onderin.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Veel ruimte
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• ijsvorming in de vriezer

totan23 22-04-2020

Hoe kom je erbij dat het geluidloos is, maakt veel lawaai

Sjippehoed 01-03-2020

Goede koelvries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelt en vriest goed. Makkelijk in te bouwen.

Maurice 26-11-2019

Ruime stille koel vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een half jaar deze inbouw combinatie welke naar volle tevredenheid gebruikt wordt.

Anoniem 24-11-2019

Goeie koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast werkt naar behoren met ruime opbergplek voor van alles en nog wat.

Koen 06-11-2019

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koelkast. Doet zijn werk. Wel af en toe ijs achterin als hij te hard staat.

Anoniem 18-08-2019

goede koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie ruime koelkast. Handige indeling. Goed vriezer.
geluid zou wat stiller mogen