Siemens KI34VV50 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV50 op Kieskeurig.nl.

Irenevn 17-01-2018

Goede koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het apparaat inmiddels twee maanden in ons bezit en erg tevreden. Koelt/vriest goed en heeft veel opbergruimte

Frank 08-08-2020

Mooie koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

makkelijke indeling, waarbij wij speciaal gekozen hebben voor een product met de "oude" indeling, waar bij de bakken in de vriezer iets groter zijn. gewoon een goede eenvoudige combinatie met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kolk 26-07-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Koelt goed , stevige glasplaten . Zeer tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kolk 26-07-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Koelt goed , stevige glasplaten . Tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koel-vriescombinatie 10-06-2020

Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Deze koel-vriescombinatie bevalt prima in gebruik, heeft grote lades in zowel koel- als vriesgedeelte. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

karin 10-05-2020

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Fijn formaat koelkast maar maakt veel geluid voor een nieuwe koelkast. Zelfs nadat monteur is langsgeweest en een geluidswerend pasta op motor heeft gesmeerd. Nu is het geluid nog meer te horen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

karin 10-05-2020

koelkast

Dit is Cool 08-05-2020

Mooie koel en vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het koelgedeelte is hog en gemakkelijk om een overzicht te hebben. Het onderhoud is minimaal, alleen de groentenla regelmatig schoonmaken.Alles wordt goed gekoeld en ruime indeling om onze weekvoorraad (2 personen) in op te begen.
De vrieslades (drie in totaal) voldoen prima. Duidelijke handleiding, die zegt in welke lade de verschillende gerechten opgeborgen moeten worden. Geen aanvries van condens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niek Siemens koelkast 26-04-2020

IQ100 Siemens koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

We hebben onze 14 jaar oude Siemens koelkast vervangen door deze nieuwe IQ100 vooralsnog super tevreden met deze vervolg serie koelkast.
Gewend met Siemens apparatuur zullen we er zeker weer 12 jaar of langer plezier van hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michiel 22-04-2020

Stille goed koelende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Deze koelkast is erg ruim en koelt erg goed. Bovendien is hij erg stil. Wij zijn enorm blij met deze aanschaf. De diepvries is voldoende. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 01-04-2020

Ruime koelkast, vriezer voldoende voor 2 personen

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Ruime koelkast. Handig vriezer in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Burghart 18-01-2020

geluidsproductie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

de koel-vriescombinatie produceerd een hinderlijk geluid en dit steeds langdurig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jeanet 01-12-2019

goed product

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Een prima koelkast, die geen nare geurtjes heeft ruime groente la en voldoende ruimte in de koelkast, vreezer lade wat laag kan geen brood rechtop in staan en heeft wat ijsafzetting, logisch want het is geen no frost [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-11-2019

mooie ruimte

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

zowel de koelruimte als de vriesruimte zijn practies in gedeeld [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willem 05-11-2019

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mis de aanduiding van de temperatuur. Moest de vriezer al na drie maanden ontdooien. Wel geluidsarm [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Antoma 21-05-2019

Perfecte indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Prachtige kolekast met fijne indeling en gemakkelijk schoon te maken. Siemens staat voor degelijk daarom hebben wij voor dit merk gekozen. Tevens is de koelkast zo goed als stil, bij ons is deze ingebouwd in de open keuken.

Caroline1974 09-08-2018

Prima koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Heel tevreden mee wat ik alleen jammer vind is dat in de deur maar 1 diepe houder zit voor flessen. De andere drie zijn minder diep waardoor je alleen in de onderste grote flessen staand kwijt kunt. Daarnaast had ik verwacht dat het apparaat stil zou zijn.

Francoisvanderhek 30-06-2018

Geweldige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

We zijn super tevreden. Deze koel/vriescombinatie zit in onze nieuwe keuken. Bijna geruisloos en heel handig qua indeling.

Peter46 21-12-2017

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Naar 14 jaar stopte de oude er mee .
Dus weer voor een siemens gekozen.
Even gebeld wat de vervanger voor mijn oude was en dat was deze kon hem zo er inzetten 1om 1 makelijker kan niet en doet het weer naar behoren ,aleen de ander was wat luxer maar deze doet zijn werk ook

Stefan1 17-12-2017

Degelijke basis koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Pluspunten:
Stil,
Stevige scharnieren
Minpunten:
Beperkt aantal hoogtes planken koelkast,
Verlies van inhoud door vorm groentelade