Bosch KIS86SD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIS86SD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Syllysylfe 12-10-2019

veel vocht in koelkast

Geschreven voor: Bosch KIS86SD30

De koelkast blijft erg vochtig aan de binnenzijde. Er mag absoluut niets tegen of in de buurt van de achterwand geplaatst worden of er ontstaat ijs- en vochtvorming in het koelgedeelte. We hebben dit product op basis van de humidity control gekozen, maar dit werkt niet naar verwachting.

In het vriesgedeelte ontstaat veel rijp. De vorige vriezer hoefden we nooit te ontdooien. Nu zie ik na een half jaar gebruik al aankomen dat ik binnenkort de vriezer moet ontdooien om hem te onderhouden.

Onze vorige koelkast van de concurrent had van beide zaken geen last, terwijl we die een stuk meer belastten (supervol proppen, ook tegen de achterwand). Wat dat betreft heb ik enorm veel spijt van deze aankoop.

Nog wel wat pluspunten: hij is erg stil, wat belangrijk is voor onze open keuken. De ondiepe lade voor ijsblokjes en ijspacks in het vriesgedeelte is enorm handig.

Pluspunten

• stil
  • fijne ondiepe lade in vriesdeel

Minpunten

• er ontstaat veel vocht in koelgedeelte
  • snel ijsvorming in koelgedeelte
  • snel rijpvorming in vriesgedeelte
  • deur moet erg ver open om de lades te openen

Herman 01-07-2018

Geruisloos

Geschreven voor: Bosch KIS86SD30

Praktische indeling, goede verlichting, vriest niet aan en is echt geruisloos.
Houdt de temperatuur nauwkeurig op peil.

Pluspunten

• indeling
  • geluid

EM 29-06-2016

Bosch KIS86SD30

Geschreven voor: Bosch KIS86SD30

Zeer stille en ruime koelkast. Veel plankjes/vakjes, dus voldoende mogelijkheden voor het opbergen van je spullen.

Rob van den Broek 26-06-2016

Beoordeling

Geschreven voor: Bosch KIS86SD30

Fijne koelkast, waar je veel in kwijt kan.
Groente blijft langer houdbaar.
Handig als de koelkast gaat piepen, wanneer de deur te lang open blijft staan.