Bosch KIS86SD30

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Roos 31-07-2016

Zuinig, stil, mooie details

De koelkast is op de laagste stand al ruim voldoende koud. De groentelade kan zo ingesteld worden volgens de behoefte aan vocht voor de groentesoort die erin ligt. Er is meer dan voldoende ruimte in voor een 2persoons huishouden. Een handig rekje voor flessen zodat het rek in de deur nog voldoende ruimte biedt. Fijn om vriezer en koelkast samen te hebben onder elkaar. De koelkast is daarmee op ooghoogte en je hoeft niet te bukken om er een product uit te halen. Helder lampje. En als laatste zeer stil, dus geen gezoem van aan en afslaande koelkast,of vriezer in de keuken.

EM 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KIS86SD30

Zeer stille en ruime koelkast. Veel plankjes/vakjes, dus voldoende mogelijkheden voor het opbergen van je spullen.

Rob van den Broek 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Beoordeling

Fijne koelkast, waar je veel in kwijt kan.
Groente blijft langer houdbaar.
Handig als de koelkast gaat piepen, wanneer de deur te lang open blijft staan.

Jeroen 22-04-2016

Prachtige vormgeving

Prachtige koelkast. Voldoet helemaal aan de verwachtingen.
De uittrekbare plank is een beetje too much, die gebruik ik niet maar zit ook niet in de weg.

Familie van Zanten 26-12-2015

Stil, ruim, veelzijdige indeling mogelijk

De koelkast is stil en past goed in onze nieuwe keuken. Door de grote is de binnenruimte groot genoeg. Vriesdeel met vriesbox is leuk gevonden. Werkt goed. Door de vele rekjes is een eigen indeling goed te realiseren.