De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKV1021S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w*****@l****** 21-08-2021

stil en betaalbaar

Geschreven voor: Inventum IKV1021S

deze inbouwkoelkast heeft nog de oude maat 122 cm, niet veel meer verkrijgbaar. Hij is zeer stil (open keuken) voordeel.

Pluspunten

• stil
  • past nog in oude keuken
  • vriesvakje aanwezig

Minpunten

• ruimte bij zijmuren.

George Leenders 13-05-2021

Goede inbouw koelkast met vriesvak

Geschreven voor: Inventum IKV1021S

Zeer goed prijs/kwaliteit verhouding en eenvoudige installatie.
Zit tevens vriesvak in, wat bij concurrenten er niet in zit.

Pluspunten

• vriesvak
  • eenvoudige installatie

Marcel 07-03-2021

Prima inbouwkoelkast, eenvoudig te monteren.

Geschreven voor: Inventum IKV1021S

Voor onze bestaande keuken waren we op zoek naar een passende inbouwkoelkast met vriesvakje.
Onze oude koelkast koelde niet meer goed, had geen vriesvakje en was volgens ons behoorlijk energie onzuinig.
Omdat de keuze niet heel ruim is (rekening houdend met afmetingen en wensen) kwamen we op de Inventum IKV021S uit via de website van Coolblue.
Deze middag heb ik de koelkast geïnstalleerd en ondanks dat het mijn eerste inbouwkoelkast installatie was ging dit heel makkelijk. Ik moest ook de deur omdraaien omdat de indeling van onze keuken zo is, maar ook dat stelde weinig voor.
Alles past prima en werkt tot op heden goed. Het enige minpuntje is dat het bovenste bakje in de deur niet gebruikt kan worden wanneer de deur naar links draait, omdat anders het vriesvak niet meer open kan. Maar dat had ik al gelezen in een review op Coolblue, dus dat was geen verrassing meer.
We hopen jarenlang plezier te hebben van deze koelkast.
Mogelijkheden heb ik 4/5 sterren gegeven omdat we 1 bakje in de deur niet kunnen gebruiken.
Uiterlijk / Design heb ik 4/5 sterren gegeven omdat het design niet bijzonder is. Het is basic, maar dat is voor ons voor een inbouwkoelkast prima, vandaar.

Pluspunten

• Eenvoudig in te bouwen
  • Eenvoudig deur te draaien

Minpunten

• Jammer dat bij gedraaide deur 1 bakje niet past

Martijn 21-10-2019

Mooie, goede, stille en zuinige inbouwkoelkast

Geschreven voor: Inventum IKV1021S

Heb deze koelkast vooral gekocht vanwege het lage energie verbruik, en de goede aanschafprijs.

Prima materialen en simpel zelf in te bouwen

Pluspunten

• zuinig
  • Stil
  • Goedkoop

Minpunten

• Nog niet gevonden