Siemens KI31RAD40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI31RAD40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Gert5 18-12-2015
Geschreven voor: Siemens KI31RAD40

Deze koelkast was ter vervanging van mijn 24 jaar oude Siemens koelkast. Ik heb hem gekocht op internet zonder het apparaat echt te hebben gezien. Eerst het goede; hij ziet er netjes uit, is stil en de temperatuurregeling is in tegenstelling tot mijn oude koelkast op de graad nauwkeurig. Verder ben ik
niet tevreden. Kwa volume zijn de oude en deze nieuwe koelkast praktisch identiek. Maar ik kan in deze koelkast veel minder spullen kwijt. De groente en fruitlade is de helft zo groot als de oude koelkast (met dubbele lade). Boven de groentelade legden wij vaak flessen witte wijn, die passen er nu niet meer in. De plateau's zijn maar zeer beperkt instelbaar, we kunnen de koelkast niet naar onze zin indelen. Hetzelfde geld voor de bakjes in de deur, zelfs op de laagste stand is de ruimte voor het flessenrek veel te hoog, allemaal verspilde ruimte. Ik vind het teleurstellend dat Siemens in 2015 een koelkast op de markt brengt, waarvan de indeling slechter is als een model uit 1991. Ik heb echt spijt van deze aankoop !

Kristian 24-11-2015
Geschreven voor: Siemens KI31RAD40

Top koelkast! De koelkast is makkelijk te installeren. De deur sluit heel soepel en het apparaat is vrijwel geruisloos. Heerlijk. Daarnaast is het fijn dat de koelkast goed naar eigen wensen in is te delen, doordat er meerdere plankjes voor de helft uitgenomen kunnen worden. Over de duurzaamheid van het product is nog niet zoveel te zeggen, daarvoor hebben we het product nog niet lang genoeg. Wel beschikt de koelkast over een A+++ energielabel, dus in die zin zeer duurzaam!

Jan 01-10-2015
Geschreven voor: Siemens KI31RAD40

Het apparaat heeft een mooie indeling, is uitstekend afgewerkt en is bijzonder stil. Met deze Siemens koelkast hopen we jaren lang plezier te hebben!

Hans4444 27-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI31RAD40

Koelkast heeft een goede indeling en sluit makkelijk. Het feit dat deze koelkast erg zuinig is gaf ons de doorslag tot aankop.

Winters32 23-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI31RAD40

De koelkast is naast zijn functie koelen ook een fraai apparaat in gebruik. De LED verlichting doet erg lux aan, het apparaat is erg stil en de Soft-close demping in de deur is erg handig en mooi.

Qua indeling kan erg gemakkelijk glazen plankjes worden verlegt en er zitten zelfs halve plankjes bij. Dit maakt de koelkast flexibel. De keuze is voor Siemens gevallen voor de bovenstaande plus punten en prijskwaliteit.

De installatie handleiding is ook zeer uitgebreid en makkelijk te volgen.