Siemens KI31RVF30 - Reviews

Inhoud koelruimte
172 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI31RVF30 op Kieskeurig.nl.

JVogels 04-02-2019

Geweldig fijne koelkast.

Geschreven voor: Siemens KI31RVF30

Fijne koelkast, hoef je nooit te ontdooien, fruit blijft langer vers, temperatuur is altijd goed, bijna geluidloos. Geweldig fijn apparaat.

Sonja1 11-12-2017

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI31RVF30

Ruime en overzichtelijke koelkast. Makkelijk in te delen.
Ledverlichting is erg fijn. Een goede aankoop

wmulders01 12-10-2015

Functioneert perfect, zeer stil en lekker koud!

Geschreven voor: Siemens KI31RVF30

Ik heb deze koelkast nu aantal weken, ik hoopte dat hij lekker koud is, en dat is ie! Ik had eerst de koelkast op 6 staan, dat was te koud, nu terug op 4. De koelkast is dan ongeveer 4 graden. Heerlijk. De verlichting is prima en fel genoeg. Een koelkast maakt altijd geluid, maar deze is wel heel erg stil. Een zeer zacht tikje dat hij aanspringt en dat is het. De Koelkast sluit ook helemaal perfect. Het handige aan deze koelkast is de extra koude zone onderin. Genoeg legplanken erin en zelfs 2 eierbakjes (totaal voor 12 eieren) Ook in de deur genoeg opberg mogelijkheden. Het scharnier heeft een optie zodat de deur nooit verder open kan dan 90 graden. D.m.v. ijzeren pin in het scharnier te stoppen. Zo voorkom je schade aan eventueel je muren. Goed over nagedacht !!