Bosch KIV 38V20FF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIV 38V20FF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

a***********@i********* 19-11-2021

Bosch koel vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KIV 38V20FF

Perfecte koel/vriescombinatie. Ruim en praktisch door de indeling. Het zou volledig perfect zijn als de vleeswaren lade die optioneel gekocht kan worden zou zijn inbegrepen. Echt handig nergens meer losse pakjes maar opgeborgen in een hangende lade. Ruimte besparend!

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Extra vleeswaren vak
  • Hygiëne

Minpunten

• Vleeswaren bakje niet je extra kopen

Jordy 10-08-2018

Super en snel koelende koelkast met 1 klein minpuntje

Geschreven voor: Bosch KIV 38V20FF

Een lekker ruime koelkast die perfect aansluit bij onze wensen van een koel vries combinatie. Wij vinden zelf het gemak van 1 bak perfect voor groente en fruit. Houdt het lekker simpel. Wat tevens opvalt is de snelle koeling van onze producten, helemaal nu met deze hete zomer ;D Klein minpuntje, maar dan ook echt klein.... wij hadden graag in de deur van de koelkast verstelbare bakken gehad voor iets meer flexibiliteit qua indeling. Maar gelukkig is de verdeling goed genoeg voor een optimale bezetting. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• koeling
  • overzichtelijk met meer dan voldoende planken
  • hoogte
  • enkele lade voor groente en fruit
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen verstelbare deur planken