Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Bosch KIR21AD40

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR21AD40 op Kieskeurig.nl.

Jenny 24-05-2020

Prima koelkast, zuinig in gebruik

Geschreven voor: Bosch KIR21AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De nieuwe koelkast bevalt prima. Heeft een praktische indeling en is zuinig in gebruik
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Daan 04-04-2020

Prima koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR21AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koelprestaties met invertor klinkt anders dan ouderwetse koelkast. Dat is wennen. De indeling is fijn aan te passen aan persoonlijke wensen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

hhovens 16-04-2016

Bosch koeler KIR21AD40

Geschreven voor: Bosch KIR21AD40

Ter vervanging deze A+++ koelrr van Bosch gekocht. Door de hogere isolatie denk ik dat de binnenruimte iets beperkter is dan van de oude koeler. Maar met een beetje passen past alles er gewoon in. Hij is stil, strak en zuinig. Ook de gebruiksaanwijzing is (na zorgvuldige bestudering weliswaar) duidelijk genoeg om in te bouwen. Had misschien iets beter (lees: meer gestructureerd) gekund. Pluspunten: verbruik, led-verlichting, softclose-deur, groentela met vochtregulatie. Minpunten: iets minder netto inhoud, één deurschap minder dan de oude koeler.