Bosch KIR41AD40 - Reviews

Inhoud koelruimte
211 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR41AD40 op Kieskeurig.nl.

Een fantastisch apparaat. 26-01-2021

Uitstekend.

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn zeer tevreden met de inbouw koelkast.

Super tevreden klant 04-12-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast bevalt super. Geplaatst naast vriezer met dezelfde maat. Staat super. De koelkaast is super stil.

peter a 02-08-2020

prima koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] waren angstig dat indeling minder was dan vorige Boshc (betreft inbouw in keuken, dus geen alternatief qua maat mogelijk)
één groentela, wel extra diep, dus veel ruimte. zware flessen in deur staan daardoor wat hoger, is ergonomisch prettiger.
energiezuinig moeten we nog ervaren. toch wel praktisch, alleen de vakken in de deur mogen een hogere rand hebben, zodat er minder snel wat uit kan vallen.

Martin 17-07-2020

Koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een zeer ruime koelkast welke eenvoudig in gebruik is

Wilma171 25-05-2019

Energiezuinig en stil

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

Deze energiezuinige koelkast is veel stiller dan het oude exemplaar dat ik had.
De temperatuur is per graad in te stellen en zo kwam ik er achter dat mijn oude koelkast veel 'warmer' was dan de 4 graden waarop ik mijn nieuwe exemplaar heb ingesteld.
De groentela uit één deel is veel praktischer dan de twee bakker die ik gewend was.

Freek Kuyten 01-10-2015

Mooie geruisloze koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

Koelkast hoor je niet. Je merk niet dat hij aanslaat.Goede verlichting.indeling is goed maar had wat groter gemogen

anja 24-09-2015

ruim

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

Een ruime koelkast met een praktische inddeling.Er kunnen 1.5 liter flessen in het deurschap staan zonder om te vallen.
Als de deur te lang openstaat heeft hij een piep.

Jootjuh 24-09-2015

Top koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR41AD40

Zo blij met deze koelkast. Veel ruimte, vooral de groentelade is perfect, groentes blijven langer houdbaar.