Bosch KIR41AD40 - Reviews

kastmodel
A+++
Inhoud koelruimte (netto)
211 liter

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een mooie oven om te zien, degelijke materialen, zelfsluitende deur. Heerlijk die uittrekrails. vele mogelijkheden en stil!! Moest de eerste paar keren nog even kijken of hij wel aan stond. Draaiwiel draait wel iets zwaarder als de magnetron en het display heeft andere hardware als de magnetron. Zie hiervoor mijn review van de BFL634GS1 (Magnetron). Vochtig vingertje doet wonderen. Duurzaamheid zal moeten blijken, maar ja het is wel een Bosch dus daar zal het niet aan liggen.

Rob 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze gekozen voor de inhoud 211 ltr en het gebruiksgemak / nieuwe technieken. Mooie koelkast en door de aan de voorzijde in de rechterzijde aangebrachte led verlichting (2x) super verlicht. Zelfsluitende deur, met alarm bij te lang open. Dus nooit meer een op een kier openstaande deur. Verschillende verstel mogelijkheden kortom een toppertje. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen, maar ja het is een Bosch en ik heb daar nog nooit ellende mee gehad. Afwachten wat dat betreft.

Cor 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie heldere verlichting en veel opbergruimte

Zocht een zuinige inbouwkoelkast en had hiervoor ook al jaren een Bosch gehad. Alleen het inbouwen heeft wel enige moeite gekost, terwijl we echt wel handig zijn, maar de handleiding was niet erg duidelijk hierover. Verder een hele stille koelkast.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel opbergruimte

Minpunten

• het inbouwen

Carsten 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goed toegankelijk en overzichtelijk, stabiele temperatuur en fraai qua grootte in het keuken design dat wij gekozen hebben. Belangrijk ook is de mogelijkheid greeploos te installeren en daarmee door een topgreep toe te passen de koelkast 'af te schermen' voor de grijpgrage handjes van onze kleintjes!

Lizette 16-10-2015 Product half jaar in bezit

De koelkast is zeer zuinig in gebruik, praktische indeling,
en zeer heldere verlichting in de koelkast door de led-verlichting.

Freek Kuyten 01-10-2015

Mooie geruisloze koelkast

Koelkast hoor je niet. Je merk niet dat hij aanslaat.Goede verlichting.indeling is goed maar had wat groter gemogen

anja 24-09-2015

ruim

Een ruime koelkast met een praktische inddeling.Er kunnen 1.5 liter flessen in het deurschap staan zonder om te vallen.
Als de deur te lang openstaat heeft hij een piep.

Jootjuh 24-09-2015

Top koelkast

Zo blij met deze koelkast. Veel ruimte, vooral de groentelade is perfect, groentes blijven langer houdbaar.

Rinze 30-08-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben bijna alles van Bosch qua keuken apparatuur. Een degelijk merk dat zich al geruime tijd heeft bewezen. We hebben de koelkast recent aangeschaft. Het heeft een prachtig design, is ruim van binnen, het koelt goed. Indeling is goed. Je kunt gemakkelijk de indeling aanpassen. Prima koelkast. Over de duurzaamheid is nog niet veel zinnigs te vermelden na een paar weken gebruik.