Siemens KI41RAD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI41RAD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Alphen aan den Rijn 15-11-2021

Volle tevredenheid

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

De koelkast is ruim en overzichtelijk. Goed in te delen. De groente in de groentenla blijft lang goed.

p***************@o********** 08-11-2021

Deze koelkast Iis voor ons de juiste koop geweest

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Een geweldig apparaat wij hebben in onze vorige huis ook een keuken geplaats met alleen Siemens apparatuur. Dit is ons prima bevallen. Nooit problemen gehad. De keuze op deze koelkast is ons aanbevolen door de Verkoper van Ekelhof. Wat een zeer goede keus is. Hij is royaal voor ons gezin bestaande uit 2 personen. Top voor Siemens

HJ Willemsen 30-05-2020

Ideaal het 0 graden vak en een super soft sluitende deur

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Op aandringen van de verkoper een Siemens koelkast gekocht MET een 0-graden vak omdat daar groente en fruit lang goed in zou blijven. In de showroom stond eenzelfde koelkast met wat appels in het bewuste vak. Lagen er 3 weken in en die zagen er inderdaad nog goed uit. Verkoop praatje?????? Nee echt niet, we hebben zelf inderdaad ervaren dat groente en fruit lang goed blijft. Een top advies van de verkoper.
En de soft sluitende deur is ook handig, een klein zetje en dan sluit hij inderdaad soft.

Pluspunten

• 0 graden koelvak
  • soft sluitende deur

Hermina 26-03-2020

fijn voormaat,goede indeling,mooie binnenkant

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Een van de 5 siemens apparaten in mijn nieuwe keuken. Prima combinatie, mooie vormgeving. Je kunt er veel in kwijt. Goede inbouw

zorba5 27-11-2014
Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Ruim van opzet met voldoende mogelijkheden om de hoogte van diverse vakken aan te passen.
Ruim licht in de koelkast.
Deur gaat vanzelf zachtjes dicht.