Siemens KI41RAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
214 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI41RAD30 op Kieskeurig.nl.

Diny 20-07-2020

WIJ ZOCHTEN KOELTE

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Na veel gezoek naar een koelkast zonder vriesruimte eindelijk gevonden de iQ500, een fantastische koelkast met een zeer fijne indeling en Siemens laat zien wat koelen is. Geen 10 maar een 12. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

HJ Willemsen 30-05-2020

Ideaal het 0 graden vak en een super soft sluitende deur

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Op aandringen van de verkoper een Siemens koelkast gekocht MET een 0-graden vak omdat daar groente en fruit lang goed in zou blijven. In de showroom stond eenzelfde koelkast met wat appels in het bewuste vak. Lagen er 3 weken in en die zagen er inderdaad nog goed uit. Verkoop praatje?????? Nee echt niet, we hebben zelf inderdaad ervaren dat groente en fruit lang goed blijft. Een top advies van de verkoper.
En de soft sluitende deur is ook handig, een klein zetje en dan sluit hij inderdaad soft.

Pluspunten

• 0 graden koelvak
  • soft sluitende deur

Hermina 26-03-2020

fijn voormaat,goede indeling,mooie binnenkant

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Een van de 5 siemens apparaten in mijn nieuwe keuken. Prima combinatie, mooie vormgeving. Je kunt er veel in kwijt. Goede inbouw

Huub64 05-10-2015

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD30

Enige maanden gelden aangeschaft en de koelkast doet wat hij koet doen. Hij koelt en in voldoende mate.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

zorba5 27-11-2014

Ruim van opzet met voldoende mogelijkheden om de hoogte van diverse vakken aan te passen.
Ruim licht in de koelkast.
Deur gaat vanzelf zachtjes dicht.