Liebherr IRBdi 5171 Peak BioFresh - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBdi 5171 Peak BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 26-02-2023

Duitse degelijke kwaliteit én luxe

Heerlijke koelkast. Koelt uitstekend, is slim ingedeeld en maximaal aanpasbaar. De 'look & feel' is pure luxe met de heldere verlichting, RVS achterplaat en de HydroBreeze. Een aantal functies is ook met de app te bedienen, zoals instellen temperatuur, extra vriezen en de verlichting. Prijzig, maar een grote aanrader!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Koelt uitstekend
  • Flexibel in te delen

Minpunten

• Prijzig

rickwierdsma@hetnet.nl 31-01-2023

Bevalt goed een aanrader

Het is een prachtige koelkast met vers houd lades voor groenten en fruit echt top. Alleen krijgen wij met geen mogelijkheid het vries gedeelte in werking. Er is een monteur geweest en een onderdeel besteld, hopelijk is dit de oplossing. De koelkast werkt goed en in de laden blijven je groenten en fruit zeer goed.

Fen en Betsie 20-10-2022

mooi

Ik vind de koelkast ruim, overzichtelijk, licht erg prettig. Mooi. En ben erg blij met de Biofresh zone

Gerrit 20-01-2022

Heerlijk fresh en vers

We zouden gaan voor meer vers, langer houdbaar en ideale opslag. Elke fabrikant heeft natuurlijk de beste koelkast maar deze Liebherr gaat er ver bovenuit. Vooral de freshladen zijn een
verademing. Door en door fresh, heerlijk langer houdbaar en minder naar de winkel. Ook over de variabele indeling van dit koelmonster is goed over nagedacht. Je betaalt iets meer maar het verdient zich terug; zeven jaar garantie! Oja, instellen kan ook vanaf je mobiel. Ik zou zeggen: gewoon doen.

Pluspunten

• Ruime freshladen
  • Flexibele indeling
  • 7 jaar garantie

Minpunten

• Nog niet gevonden

b*********@h********** 30-09-2021

Luxe en praktische koelkast

Niet bepaald een goedkope koelkast, maar daar krijg je dan ook heel wat voor terug! Ziet er strak en luxe uit met veel RVS. Veel ruimte in de deur die naar eigen inzicht in te delen is. Verder zorgen de lades voor heel veel praktische opslagruimte en de biofresh lade verlengt merkbaar de houdbaarheid van fruit! Al met al zijn wij zeer tevreden!

Pluspunten

• Lades, met name de biofresh lade
  • Deur en plateaus naar eigen inzicht in te delen
  • Veel praktische opslagruimte

Minpunten

• Deur gaat zwaar open

JJ 27-09-2021

Liebherr biofresh kast

Prachtige inbouwkast.Heel stil, fijne bediening, mooie zelf sluitende laden voor het biofresh gedeelte.
Verlichting binnenin is top.
Installatie vakkundig.(en zo hoort het ook)

Pluspunten

• duitse degelijkheid
  • supersnel
  • mooie verlichting
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

j*********@s*************** 04-09-2021

Een aanrader!

Een praktische koelkast waar je alles goed geordend in kwijt kunt. Het vriesvak bovenin is groot genoeg voor voorraad broden en ijsjes. Ook pizza's kun je erin kwijt. De koelzones zijn goed verdeeld. De bekleding van de deur en binnenkant is goed schoon te houden. En de vakjes die aan de deur bevestigd zijn, zorgen ervoor dat je alle kleine artikelen overzichtelijk kwijt kunt. Waren al onze koelvriescombinaties in het verleden maar zo geweest. Echt een aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijkheid
  • indeling
  • afwerking

Minpunten

• zijn er niet

Koolen 25-06-2021

Mooi apparaat. Veel ruimte

Veel staal en mooie afwerking. Erg stil. Ruime lades en schappen. Ik heb het gekocht vanwege Biofresh. Alleen de wifi connectie is moeilijk tot stand te brengen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Slechte app en moeilijke wifi

rdb 27-05-2021

schitterende koelkast, fijne verlichting,heerlijke laden

Het is een mooie koelkast mer fijne LED verlichting aan beide zijden .
Ook het RvS look aan de binnenzijde geeft een luxe uitstraling.
De verstuiver bij de o graden laden is heerlijk, fruit ed blijft ECHT veel langer goed.
Al met al een fijne koelkast

Pluspunten

• LED verlichting
  • variabele bakken en planken
  • veel mogelijkheden mbt koelen

Minpunten

• deur omzetten nog wel wat werk