Liebherr IRSe 4101 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRSe 4101 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j*****@k*********** 12-02-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Heel fijne koelkast, makkelijke en duidelijke werking en veel ruimte, zeer tevreden mee goede keuze en goed advies van verkoper

m***********@k********* 29-01-2024

Mooie koelkast, gebruiksaanwijzing kan klantvriendelijker

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Mijn nieuwe inbouw Liebherr koelkast ziet er goed uit en heeft een prettige indeling. Het vriesvakje van 16 liter heeft 4 sterren dus dat is mooi. De groentelade is wat onhandig want kan maar klein stukje naar voren, dus iets wat achteraan onderin ligt, is niet snel gepakt. Verder hebben de mensen die de koelkast bezorgden en inbouwden hem gelukkig ook aangezet via het elektronisch paneeltje. De gebruiksaanwijzing van Liebherr over dat paneeltje is namelijk nogal onduidelijk. Voorlopig is dat nog niet erg. Ik ga ervan uit dat het me in de toekomst gaat lukken om dit paneeltje correct te bedienen op het moment dat ik de koelkast wil schoonmaken en het vriesvak wil ontdooien. Verder was ik wat teleurgesteld dat ik bij de levering van het apparaat slechts een globale gebruiksaanwijzing kreeg, en dat ik de echte voor mijn apparaat op internet moest downloaden. En dat er in die globale gebruiksaanwijzing zelfs niet even duidelijk stond aangegeven dat hoe en waar ik het apparaat moest registreren voor 7 jaar garantie. Op mijn telefoon kon ik het binnen de Liebherr site ook al niet vinden. Pas toen ik via mijn browser algemeen op internet zocht naar 'Liebherr 7 jaar garantie' kwam ik wel op de juiste plek binnen de site van Liebherr. Dus die 7 jaar garantie is nu geregeld en dat is mooi.

Pluspunten

• past in bestaande inbouwkeuken
  • 16 liter vriesvak met 4 sterren.
  • zacht geluid

Minpunten

• laagfrequent geluid.

h**********@l****** 11-12-2023

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Hele fijne koelkast, lekker veel ruimte. Goede gebruiksaanwijzing , makkelijk in gebruik

Indira 22-11-2023

Prima koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Een prima koelvriescombi. koelkast. Materialen zien er stevig uit. Werkt prima. Prijs komt overeen met koelkasten van de delfde kwaliteit.

Pluspunten

• ruim

Minpunten

• vriezer mag ietsje grooter

t**********@y******** 14-08-2023
Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Mooie robuste koelkast. De bakjes in de deur voelen aan alsof ze wel een stootje kunnen hebben.

Met de super cool instelling kostte het nog geen uur om de koelkast na installatie op de juiste temperatuur te krijgen zodat ik alles er weer in kon zetten.

Veel ruimte voor een relatief kleine koelkast. En ideaal zo met een klein vriesvakje.

Nu al erg bij mee.

Nathalie 09-08-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Prima koelkast! Er zit genoeg bergruimte in en een mooi vriesvakje. Ook de groentelade is erg handig.

Pluspunten

• ruimte
  • vriesvak

Minpunten

• geluid

j*************@g******** 26-04-2023

super

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

fijne koelkast met vriezer fris en mooi koelt en vriest goed goede verlichting en opbergruimte

Pluspunten

• koelt goed
  • vriest
  • ziet er fris en mooi uit

Fam. K 14-05-2022

Teveel geluid: Broem, broem, broem

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Deze inbouwkoelkast heb ik o.a. gekocht omdat de fabrikant aangeeft dat hij weinig geluid zou maken. Helaas blijkt het apparaat juist erg luidruchtig. Broem, broem, broem, zo'n 120 keer per minuut. Heb je een open keuken dan zou ik dit apparaat echt afraden, zeker als je een liefhebber bent van muziek met zachte passages.

Pluspunten

• Goede interne verlichting
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geluidsniveau stoort in de hele kamer

Duk34 20-06-2022

De technische dienst gaf aan om de kast zo'n 6 weken "te laten wennen" omdat het geluid dan wel zou verminderen.
Helaas was het geluid na die tijd nog even vervelend. Na contact met de technische dienst bleek de compressor de boosdoener. Na vervanging daarvan daalde eindelijk de rust in ons huis neer.....

Officiële reactie van Liebherr 16-05-2022

Wat vervelend om te lezen dat u het geluid van uw koelkast als storend ervaart. Het is op afstand echter heel lastig te beoordelen of er sprake is van teveel geluid. Heeft u al contact gehad met onze servicedienst hierover? Zij helpen u graag verder. Onze serviceafdeling is telefonisch bereikbaar via 0297-239955.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebher

Polderpionier 06-12-2021

Mooie koelkast met enkele kanttekeningen

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Het is een koelkast met mooie rvs accenten en stevige (zacht)kunststoffen (flessen)houders voor in de deur. Ook de glazen legplateaus voelen degelijk aan. Daarentegen voelen de (hard)kunstof groentelade en easyfresh tussenplateau dun en kwetsbaar aan. Bij eerste schoonmaak brak er al een klein stukje van de groentelade af.
Ook zijn de plateauhouders/geleiders niet handig ingesteld qua tussenruimte. Of je houdt teveel ruimte over boven je producten, of er past ,als je het plateau 1 geleider naar boven verplaatst, (bijv.) qua ruimte net geen pak melk tussen. Hetzelfde geldt voor het flessendeurrek, daar past op de onderste net geen 2 ltr. fles frisdrank onder en als je het rek erboven omhoog doet, houdt je geen handige ruimtes over in de overige rekken. Ook de diepte van de koelkast valt tegen. Hierbij moet ik wel vermelden dat wij van een vrijstaande Liebherr koelkast naar een inbouwkoelkast zijn gegaan, waardoor de binnenruimte kennelijk wat beperkter is dan met een vrijstaand model. Wel praktisch is het digitale display met allerlei funkties en het bedienen van de koelkast via de app. Ook erg handig dat er nog een klein vriesvakje in zit om bijv. brood of ijsblokjes bij de hand te hebben.

Pluspunten

• Erg stil
  • Mooie afwerkingdetails
  • Koelt erg goed
  • Praktisch digitaal display
  • Ook te bedienen via Wifi

Minpunten

• De tussen afstand van de plateau geleiders
  • De tussenafstand van deurrek geleiders
  • Ietwat gammele groentelade

n**************@h********** 05-08-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4101 Pure

Super strakke en functionele koelkast. Fan van Liebherr; staat altijd garant voor goede kwaliteit

• Kwaliteit
  • Service