Liebherr IRSe 4100 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRSe 4100 Pure op Kieskeurig.nl.

Frans 10-06-2021

Geluidsarm, een verademing.

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4100 Pure

Voldoet volkomen aan onze verwachtingen. zeer geluidsarm, dit in tegenstelling tot onze vorige koeler van andere fabrikant. Zeer overzichtelijke indeling. Ook de ongedeelde ruimte voor groenten bevalt goed. Prima afwerking. Kortom: "Zeer tevreden".

Charlie 27-05-2021

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4100 Pure

Na 25 jaar afscheid genomen van mijn oude Liebherr koelkast, dus ik hoefde niet na te denken over welk merk ik weer zou nemen, natuurlijk weer een Liebherr gekocht hoop hier net zo lang mee te doen als met de oude koelkast het merk is helemaal top.

Pluspunten

• Lange levensduur
  • Je geld meer dan waard.

Minpunten

Haverdil 21-04-2021

Liebherr IRSe4100-20 koelkast inbouw

Geschreven voor: Liebherr IRSe 4100 Pure

Ideale koelkast voor fruit en groenten fijne ruime, brede lade onderin de koelkast om daarin alles goed en vers te bewaren, de temperatuur is instelbaar en goed leesbaar via een display met Touch bediening, dit is nieuw voor ons hadden hiervoor een draaiknop en lamp aan 1 kant, bij deze koelkast zit de verlichting in het midden bovenin waardoor je meteen goed overzicht hebt in de gehele koelkast. Hebben al onze oude vriezers vorig jaar al vervangen voor het merk Liebherr en nu deze maand onze oude koelkast vervangen voor eveneens het merk Liebherr, niet alleen energiezuinig als ook een mooie robuuste indeling, de glasplaten zijn makkelijk schoon te maken. Nu ook nog eens extra zekerheid met actie 7 jaar garantie, dus ook hiervan gebruik gemaakt en onze inbouw koelkast geregistreerd. Automatische ontdooi systeem scheelt een hoop gedoe en in- en uitpakken van je koelkast. Ontzettend blij dat we deze mooie koelkast aangeschaft hebben, want het is toch wel een hele zoektocht met alles wat je online kunt vinden, maar we wilde door onze fijne ervaring met de vriezers juist daarom ook voor hetzelfde merk koelkast kiezen.

Pluspunten

• Verlichting over de hele inhoud koelkast
  • Energiezuinig
  • Display met touch bediening
  • Ruime lade voor groente en fruit EasyFresh
  • Automatisch ontdooisysteem

Minpunten

• nog niet gevonden