ETNA KCD4178

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCD4178 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

m*@m******************* 01-07-2023

Prima koel-vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCD4178

Prima koel-vries combinatie voor een prima prijs. Niet al te groot, maar ruimte genoeg voor de dagelijkse boodschappen van een gemiddeld huishouden.

Pluspunten

• Koelt prima
  • Veel indelingsmogelijkheden

Officiele reactie van Atag 03-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de indelingsmogelijkheden en werking van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

KA 18-05-2022

Prima!

Geschreven voor: ETNA KCD4178

Prima koelkast voor prima prijs. Niet voor een al te groot gezin, maar ruimte genoeg voor de dagelijkse boodschapjes van een 4- persoonshuishouden.

Officiele reactie van Atag 19-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de koelkast.
Wij wensen je nog veel koelplezier!

Met vriendelijke groet, Kim
Webcare Etna

Johanne 18-01-2022

Koelvrieskast

Geschreven voor: ETNA KCD4178

Hiervoor ook een Etna koelvrieskast. Altijd goed gedaan. Hulp gekregen, wat een vervolg is op deze type. Handig in gebruik. Vriest en koelt goed. Heel goede prijs-kwaliteitsverhouding. Handige indeling. Prima apparaat.

Pluspunten

• goede prijsverhouding

Minpunten

• kan er geen bedenkene

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste Johanne,
Dank u wel voor uw reactie. Wat fijn dat u opnieuw voor een koel/vrieskast van ETNA hebt gekozen. Daar zijn wij blij mee. Fijn ook dat deze zo goed bevalt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

m**********@h********** 05-01-2022
Geschreven voor: ETNA KCD4178

goede koelvries combi maar t.o.v. andere modellen wel weinig ruimte. de zij en achterwanden lijken dikker
Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. We zullen uw waardevolle feedback betreffende de ruimte indeling doorgeven, zodat wij onze producten kunnen blijven verbeteren.
Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Niki Webcareteam ETNA

Tineke jansen 15-10-2021

Top

Geschreven voor: ETNA KCD4178

Een hele mooie en ruime koel/ vries combinatie had hem in onze vorige woning al en veel plezier van gehad dus toch maar weer voor deze gekozen

Officiele reactie van Atag 18-10-2021

Beste Tineke,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de koelkast, dat u hem zelfs voor de tweede keer gekozen heeft!
Wij wensen u nog jaren van koelplezier toe!

Marijke Webcareteam ETNA