ETNA KKD4122

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKD4122 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

t***********@g******** 27-11-2023
Geschreven voor: ETNA KKD4122

Fijne koelkast, ruim en het
geluid valt mee.
De prijs kwaliteit is prima.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat het geluid meevalt en dat de inhoud ook bevalt.
We wensen je nog veel koelplezier!

Johan 24-10-2023

ruim, maar degelijk?

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Prima indeling, redelijke prijs.
Wat erg tegenvalt is het geluid dat de koelkast produceert. Als hij stopt met het koelen ben ik weleens bang dat er onderdelen afvallen, zo rammelt het dan.

Pluspunten

• mogelijkheden inrichting
  • koeling

Minpunten

• het geluidsnivo bij het afslaan

Beste Johan,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de indeling en prijs van de koelkast. Alleen jammer dat het geluidsniveau tegenvalt.
Zou je ons een kopie van deze review willen sturen met je NAW- en contactgegevens? Dit mag naar webcare@atagbenelux.com. Zou je ons dan ook een geluidsopname willen sturen? Dan kijken(luisteren) we graag met je mee.

f**k@g**l.com 09-09-2023

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Ik vind het een goede koelkast, koelt goed en heeft niet veel lawaai, kortom ik ben er tot nu toe heel blij mee.

Pluspunten

• Koelt goed
  • maakt niet veel lawaai

Minpunten

• lampje was gauw stuk

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat de koelkast goed koelt en niet veel lawaai maakt.
We wensen je nog veel koelplezier!

John52 01-08-2023

Erna heeft ook Cassiekers die nog werken.

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Een prima vervanger voor onze oude erna koelkast deze was ruim 30 jaar oud en nog steeds in functie.
Maar niet meer energie zuinig .
Vandaar deze nieuwe broer aangeschaft.
Goed te installeren ook voor een 70 plusser.
We hebben goede hoop dat dit een waardige vervanger is .

Pluspunten

• Past prima inde keuken ombouw van Keller keuken
  • Mooie indeling

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Officiele reactie van Atag 02-08-2023

Beste John,

Wat slim dat u uw oudere koelkast hebt vervangen. Deze nieuwe koelkast is natuurlijk een stuk energiezuiniger! Fijn dat de installatie zo goed verlopen is en hopelijk gaat u opnieuw zo lang plezier beleven van de koelkast!

Wij wensen u heel veel koelplezier!

Ellen

a*******@h****** 05-06-2023

Fijne inbouwkoeler

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Fijne overzichtelijke indeling en goede prijs/ kwaliteit verhouding ben er heel blij mee

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Groentelade iets aan de kleine kant

Officiele reactie van Atag 06-06-2023

Beste heer/ mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Natuurlijk zijn wij erg blij met zo'n mooi cijfer. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de koelkast.

We wensen jou veel koelplezier toe.

Johan 05-05-2023

degelijk

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Goede indeling, goede verlichting. Degelijk, geluid kan wat minder in vergelijk met vorige koelkast

Pluspunten

• mogelijkheden inrichting
  • verlichting
  • voelt degelijk aan

Minpunten

• geluid valt wat tegen

Officiele reactie van Atag 08-05-2023

Beste Johan,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de koelkast.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Gerrit 09-03-2023

Etna koelkast

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Mooie ruime koelkast met goede inrichtingsmogelijkheden. Heldere verlichting!

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Goede verlichting
  • Veel vakken en schappen

Officiele reactie van Atag 10-03-2023

Beste Gerrit,

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over jouw nieuwe koelkast van ETNA.
De indeling en verlichting bevallen jou goed.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling.
We wensen jou heel veel plezier van deze aankoop!

Suzan

w************@h****** 17-02-2023

Prima aankoop

Geschreven voor: ETNA KKD4122

We hebben voor ETNA gekozen vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is een perfect formaat koelkast met een handige en overzichtelijke indeling . De koelkast is niet 100% geluidsarm, maar dit is niet storend.
Een goede keuze voor een prima prijs.

Pluspunten

• Overzichtelijke indeling
  • Stevige deurconstructie

Minpunten

• Niet 100% geluidsarm

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het formaat en werking van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

c***************@h********** 28-12-2022

Toch matige kwalaiteit

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Eigenlijk met alle Etna apparatuur wel problemen in de keuken. Hoop dat de monteur wat kan oplossen.

Officiele reactie van Atag 29-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat er een monteur komt en we hopen net als u dat de monteur het defect kan verhelpen. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen kunt u ons bellen op 088-8821821 of u kunt ons uw Contact- /NAW-gegevens mailen met een kopie van deze review. Dan kijken we wat we voor u kunnen doen.

m*********@h****** 01-12-2022
Geschreven voor: ETNA KKD4122

Mooie koelkast voor een leuke prijs en 5 jaar Etna garantie.Lekker ruim.Heel stil.Erg blij mee.Echte aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Veel inhoud
  • Stil apparaat
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 02-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de inhoud en het gebrek aan geluid. De extra garantie is ook zeker mooi meegnomen!
We wensen jullie nog veel koelplezier!

b***********@h********** 30-10-2022

Bevalt mij tot nu toe zeer goed

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Prijstechnisch een interessante aankoop met een garantietermijn van 5 jaar. Dit maakt het voor mij om voor etna te kiezen. Je koopt ook geen ferrari om boodschappen te doen bij de ah.

Pluspunten

• Prijs
  • Garantie

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en je tevreden bent met deze keuze.
We wensen je veel koelplezier toe.

Lida 16-09-2022

Bevalt goed, stille koelkast, lekker ruim

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Deze koelkast online gekocht, ook omdat de reviews positief waren. Hij voldoet helemaal aan onze verwachting! De scharnieren waren makkelijk zelf om te wisselen en hij was snel in te bouwen, snel op de juiste koeltemperatuur van 5 graden, stil, lekker ruim. Omdat de motor onderin zit is de groentelade wat ondieper.

Pluspunten

• makkelijk scharnieren omzetten
  • snel in te bouwen
  • lekker ruim
  • stil

Minpunten

• wat ondiepe groentelade

Officiele reactie van Atag 19-09-2022

Beste Lida,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de koelkast en deze voldoet aan alle verwachtingen. We wensen je veel koelplezier toe.

a*************@g******** 08-09-2022

Bestudeer en je moeite word beloond

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Prima prijs kwaliteit verhouding, zekerheid voor minimaal 5 jaar voor een meer dan aantrekkelijke prijs! Wat kan iemand anders wensen? Niet te weerstaan toch? Ben er super blij mee en echt in m’n element.

Pluspunten

• Groot
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Energieverbruik

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Precies, niet te weerstaan toch? Hartelijk dank voor de leuke feedback. Erg fijn om te lezen dat je zo blij bent met de koelkast.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Doortje 08-09-2022

Goed en zeker.

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Pracht exemplaar voor een redelijke prijs. Mooie led verlichting en goede indeling

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste Doortje,

Een prachtig exemplaar; kijk dat lezen wij natuurlijk graag. 😊 Fijn dat je zo blij bent met de koelkast. Bedankt voor de mooie review met maximale score!

Wij wensen je veel koelplezier toe.

g**********@h********** 11-07-2022

uiteindelijk kwam het goed.

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Het gaat over de inbouw koeler KKD4122. (deur op deur) Eigenlijk was er niet zo heel veel keus in dit type en deze inbouw maten. Uiteindelijk voor het toch wel vertrouwde merk ETNA gekozen na dat ik vele anderen vergeleken had. De koeling doet gewoon wat hij doen moet. Hij maakt weinig lawaai en koelt goed. Ik deed ook wat ik doen moest d.w.z. uitpakken deur omdraaien en installeren. Hoewel ik met IKEA zeer bekend ben, heeft de meegeleverde inbouw instructie mij niet geholpen! Uiteindelijk heb ik die maar terzijde gelegd en het boeren verstand gebruikt. Dit met de kwaliteit van ETNA, heeft tot goede resultaten geleid.

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de installatie uiteindelijk is gelukt en de koelkast naar volle tevredenheid bevalt.

Veel koelplezier gewenst.

Mirjam 11-04-2022

Bevalt goed!

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Makkelijk in de bouwen! Duidelijke tekening erbij een mooie indeling van binnen alles zat er netjes bij! Nu lekker genieten van een koud biertje! Top koeler

Officiele reactie van Atag 12-04-2022

Beste Mirjam,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de KKD4122. Bedankt voor de leuke positieve feedback.

Wij wensen je nog vele koude biertjes toe.

Webcareteam ETNA

t**********@o********** 24-03-2022
Geschreven voor: ETNA KKD4122

Tot nu toe is hij goed bevallen heb er geen problemen mee koelt goed kan hem ook aan raden voor andere

Officiele reactie van Atag 25-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de koelkast naar behoren werkt en deze aanbeveelt voor andere.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

h*******@h********** 04-03-2022

Betaalbare koelkast

Geschreven voor: ETNA KKD4122

We hebben deze koelkast inmiddels al een aantal maanden in gebruik, Wij hebben voor deze koelkast gekozen vanwege zijn betaalbare prijs,we zijn zeer tevreden over de ruimte in deze koelkast en wij vinden dat hij ook geen hinderlijk geluid produceerd.
We vinden wel dat er een nog extra glazen schap mee geleverd kan worden aangezien hier wel ruimte voor is,wij hebben deze achter gehouden van een onze vorige koelkast na dit in een andere review gelezen te hebben en hebben deze extra schap vol in gebruik.
Al met al een aanrader deze koelkast!

Pluspunten

• Ruim
  • Betaalbaar
  • Stil
  • Goede verlichting

Minpunten

• Kan wel extra glasplaat bij
  • Ondiepe groente la

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat u nog steeds tevreden bent met de koelkast.
Uw feedback betreffende de schappen zullen wij meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst.
Wij wensen u nog vele jaren koelplezier toe.

j*******@h****** 20-02-2022

Top product voor betaalbare prijs.

Geschreven voor: ETNA KKD4122

De ETNA KKD4122 is een betaalbare grote koeler met een verrassend veelzijdige mogelijkheid van het indelen van de glazen legplateaus waardoor je optimaal gebruik kan maken van de beschikbare ruimte.
Daarnaast is de koeler heel stil wat ook een voordeel is bij een open keuken.
Over het stroomverbruik kan ik nog weinig zeggen omdat ik het apparaat nog niet zolang in gebruik heb.
Kortom een prima product voor een betaalbare prijs en ik heb al mijn aangeschafte keukenapparatuur van Etna via de site aangemeld wat ook weer een verhoging van de fabrieksgarantie termijn van 2 naar 5 jaar heeft, wat voor mij betekend dat Etna naast betaalbare producten ook staat voor kwaliteit.

Pluspunten

• Ruime koeler
  • Veelzijdige indeling
  • Relatief stil

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de ruimte en de verschillenden mogelijke indelingen van de koelkast.
Wij wensen u veel koelplezier toe,

Marc 05-01-2022

Inbouw koelkast Etna.

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Fijne koelkast voor het geld. Makkelijk ingebouwd en maakt zeker weinig geluid. Al met al een prima aankoop!

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in te bouwen.
  • Prijs kwaliteit verhouding.

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Marc,

Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je nog jaren veel koelplezier toe!

Niki Webcareteam Etna

Coolegast 13-11-2021

Gunstig in prijs

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Mooie ruime koelkast die wij stil genoeg vinden bij het aanslaan en ook nog eens gunstig in prijs is,wel hebben wij op advies van een eerder gelezen review een schap uit onze oude koelkast bewaard en inderdaad in onze nieuwe koelkast gebruikt want voor het mooie mag er best een extra schap bij aangezien er wel ruimte voor is.
Verder vinden we de groente la wat ondiep maar al met al zeker en fijne koelkast voor een wat langere prijs aanrader dus.

Officiele reactie van Atag 15-11-2021

Beste Coolegast,
Dank u voor deze review. Fijn dat u tevreden bent over de ruimte van deze koelkast. Uw feedback waarderen wij zeer en zullen we zeker meenemen om onze producten te blijven verbeteren.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

DM 18-10-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Erg tevreden met de koelkast. Koelt goed, goede indeling en goede maat. Daarnaast is het licht van de koelkast ook erg fijn. Zeker een aanrader dus!

Pluspunten

• Fijne indeling
  • Mooi licht
  • Koelt goed

Minpunten

• maakt iets geluid, zeker niet storend.

Officiele reactie van Atag 20-10-2021

Beste DM,
Bedankt voor deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de indeling, de maat en het licht in de koelkast. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Vincent 08-05-2021

prima koelkast voor een scherpe prijs

Geschreven voor: ETNA KKD4122

om mijn bestaande keuken weer op te frissen en energie zuiniger te worden op deze koelkast uitgekomen. Prima ruime koelkast voor een scherpe prijs. Jammer dat je de motor af en toe duideijk hoort aanslaan verder werkt alles naar behoren

Pluspunten

• ruimte
  • fliexibele indeling

Minpunten

• soms wat rumoerig
  • geen mogelijkheid waterpas te stellen

Officiele reactie van Atag 10-05-2021

Beste Vincent,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de ruimte in deze koelkast en de flexibele indeling.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Benjamin 13-04-2021

Prachtige witte inbouwkoelkast deur op deur systeem

Geschreven voor: ETNA KKD4122

Mooie consument prijswaardig produckt.5 Jaar garantie. Mooi afgewerkt met duidelijke beschrijving en vakkundig geïnstalleerd. Ben er heel blij mooi. Goed degelijk Hollands product.
Etna ga zo door.

Officiele reactie van Atag 14-04-2021

Beste Benjamin,
Dank u wel voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

M. van Dinther 20-01-2021

Ruime en zuinige koelkast met veel laden en bakjes

Geschreven voor: ETNA KKD4122

De ETNA KKD4122 koelkast is zeer ruim, energiezuinig en heeft enorm veel lades en deurbakken waardoor je veel kwijt kunt.
De koelkast is heel makkelijk schoon te houden.
De koelkast heeft een heel goede kwaliteit-prijsverhouding. Je bespaart met een ETNA honderden euro's op andere merken met hetzelfde energielabel.
De garantievoorwaarden zijn goed en de servicevoorwaarden zijn goed.

Pluspunten

• ruim met veel laden en bakken
  • energiezuinig
  • prijs-kwaliteitverhouding hoog
  • deur sluit vanzelf dus nooit per ongeluk open
  • bijna geluidloos

Minpunten

• groente en fruitbak kan groter

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Geachte heer/mevrouw van Dinther,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel (koel) plezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA