Siemens GI21VADE0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI21VADE0 op Kieskeurig.nl.

Arjen de Blois 06-09-2021

Mooi kleine maar ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn zeer tevreden over deze vriezer. Hij is zeer klein maar verassend ruim. De lades werken goed en zijn heek stevig dus je kun ze er makkelijk even uithalen. Wat ook ontzettend handig is, is het alarmpje dat afgaat wanneer je de deur niet goed sluit.

Ik heb nog geen grote nadelen gevonden. Misschien dat hij toch iets sneller aanvriest dan ik had verwacht. Maar het komt wel heel makkelijk los.

Esther 29-08-2021

Praktische grote vriezer met 3 lades

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

Alle diepvriesproducten voor mijn voorraad passen fijn in de drie grote lades. Wat ben ik blij met de ruimte van deze vriezer die heerlijk koud is.

Pluspunten

• 3 lades
  • losse vriezer
  • indeling
  • veel ruimte voor diepvriesproducten

Minpunten

• snel rijp op de kunsstof lades

d**5@g**l.com 15-08-2021

Compact & does the job!

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

The freezer is compact and does the job as per specification.I highly recommend this product.

Wouter 21-07-2021

Ijskoude kalkoenen

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriest snel in, is stil en de "Big-Box" zorgt er voor dat je er veel in kwijt kan.

Maria 15-07-2021

Teleurgesteld

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had meer van deze vriezer verwacht. Het is een Low Frost vriezer die volgens de beschrijving iets ijsafzetting heeft t.o.v. een No Frost vriezer maar ik kan bijna iedere 2 weken de vriezer ontdooien vanwege de ijsafzetting tegen de wanden. Mijn volgende vriezer zou absoluut een No frost vriezer worden.

Siemens IQ500 inbouw vrie 22-06-2021

Siemens iQ500 inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoende ruimte, erg stil en vriest alles extreem snel in.

Marij 11-06-2021

Diepvriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker grote doorzichtige lades. Low frost want gemak dient de mens.

Mijn siemens vriezer IQ50 23-05-2021

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Diepvries producten behouden smaak en structuur