Bosch KIV865SF0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIV865SF0 op Kieskeurig.nl.

Frank 25-08-2021

Herrie kast

Geschreven voor: Bosch KIV865SF0

De koel vries combinatie doet goed wat hij moet doen. Koelen en vriezen doet hij goed. Fijne overzichtelijke indeling. Helaas maakt hij te veel herrie. Soms klinkt het alsof hij op wil stijgen. Monteur bij geweest, deze zegt dat het bij het model hoort.

Joens 04-08-2021

Koel Vrieskast combinatie ideaal.

Geschreven voor: Bosch KIV865SF0

Werkt perfect bij te lang openen gaat er een alarm fijne verlichting ronduit een product wat je ervan verwacht.

Pluspunten

• Zuinig
  • Goed verlicht

foto uploaden lukt niet 03-08-2021

mooi en praktisch

Geschreven voor: Bosch KIV865SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb net 2 maanden in de nieuwe keuken en hij voldoet aan alles gewoon perfect

Koel-vriescombinatie 16-04-2021

Combi Koel vries kast

Geschreven voor: Bosch KIV865SF0

Handig met melding als de koelkast te lang open staat gaat er een alarm af. plus een fijne vrieskast met een lade voor de ijsblokjes om de drankjes te koelen. Het is een aanrader om deze zuinige handzame koel-vries combinatie te kiezen voor jouw nieuwe keuken.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Michelle 04-02-2021

koel-vries combi Bosch

Geschreven voor: Bosch KIV865SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie ruime koelkast. Ik vond hem eerst kleiner ogen dan onze oudere koelkast. Maar na helemaal ingepakt te hebben is hij eigenlijk ruimer en dus efficienter. Super dat je dat eerst niet door hebt maar in praktijk wel blijkt.
Mooie ruime lade onderin de koelkast, hier kan je veel verse spullen in kwijt.
Wat ik wel mis, is een ruimte waar flessen frisdrank goed passen.
Wanneer je in de deur alle drie de rekjes wil gebruiken en dan past er in de deur niet goed een frisdrank fles, ook is er niet een rek voor in de koelkast bij geleverd (misschien wel te verkrijgen niet in verdiept) waar de flessen op zouden kunnen liggen.
Onze flessen liggen dus wat onhandig in de koelkast
Maar verder een top product en erg blij mee