Siemens KI86V5SF0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86V5SF0 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-09-2021

Koelkast bromt langdurig

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze nieuwe koelkast bromt dagelijks zo hard dat het servies in de naastgelegen kast ervan trilt. De monteur van Siemens en van de keukeninstallateur zijn beiden langsgeweest, maar dat heeft geen effect gehad. Volgende week komt de monteur van Siemens weer. Als het niet verbetert, overwegen we een andere koelkast.

Walter Heijn 09-08-2021

Siemens / Heijn

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben werkelijk zeer content met mijn 5 Siemens keuken apparatuur. Elke dag is het voor ons een beleving, een luxe, de apparatuur werkt altijd en de nieuwste tecnologíen zijn uitmuntend

Camilo 12-07-2021

Een goed product

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed produtc maar ik zou een beetje meer investeren en een aandere koel-vriescombie kopen die meer energie-efficiënt en een stuk stiller zou zijn.