Siemens KI24RNFF1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI24RNFF1 op Kieskeurig.nl.

Mevr.A Wisniewski Weil 19-07-2021

INDELING

Geschreven voor: Siemens KI24RNFF1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben teleurgesteld over de schappen in de deur. Zij zijn veel te laag en hebben hierdoor weinig functie. Alles valt eruit, behalve een pakje boter en andere heel kleine dingen. aanpassing met een extra beugel had dit kunnen verhelpen. Ik heb nu spijt van deze aankoop. Toch te vlugover witgoed bij bestelling van keuken beslist. Is hier nog wat aan te doen?

Annette 30-06-2021

Fijne ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RNFF1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelkast is ruim, en je kan de producten goed verdelen en ook zien door de doorzichtige platen. Doet wat ie moet doen.

Richard 14-06-2021

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RNFF1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast doet waarvoor hij is gemaakt. Logische indeling, handige vaken en veel ruimte. Ook is de heldere verlichting mooi.

koelkast siemens 07-06-2021

mooi groot, koelt enorm goed

Geschreven voor: Siemens KI24RNFF1

mooie grote koelkast en koelt prima. De extraatjes zoals handigheidje om flessen liggend te bewaren en een eierhouder erg fijn.

Pluspunten

• grootte
  • overzichtelijk
  • flessenhouder om flessen te kunnen laten liggen

Sanne 19-04-2021

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI24RNFF1

grootte koelkast perfect. prettig in gebruik. koelt goed; makkelijk te regelen. met goede indeling. erg tevreden mee.

Pluspunten

• koelstand instellen
  • indeling