De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GU15DADF0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter de Klerk 21-11-2022

De beste keuze

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook de vorige vriezer was een onderbouwmodel van Siemens, en werkte prima. De nieuwe een verbeterd model, zuinig en met lades in plaats van manden. Weer heel blij mee!

Gerard 10-10-2022

Ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime vriezer. Reden dat ik tot twee sterren kom, is dat er in de vriezer veel ijs ontwikkeld.

HoB2000 05-10-2022

Enorme ruimte! Veel geluid...

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na veel wikken en wegen op dit model inbouw vriezer gekomen. Heerlijk wat een ruimte zeg, een nadeel dat wij ondervinden is het geluidsniveau.

m**d@h**l.com 01-03-2022

Stille koelkast

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

Goede koelkast. Heel stil en goed ingedeeld. En klein minpuntje. Geen softclose aanwezig op deur en ook achteraf niet mogelijk.

• Helder licht

Minpunten

• Geen softclose deur

m**d@h**l.com 26-02-2022

Zeer stille vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

Zeer goede vriezer. Ontzettend stil en weinig ijs aanwezig na een half jaar in bezit.

• Ruimte
  • Softclose deur

Marcel 13-02-2022

Ruime onderbouwvriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer praktische onderbouw vriezer. Met een extra ruimte onder de onderste lade heeft deze een inhoud van 95 liter. Ik kan er voldoen in kwijt voor 4 personen.

j wijkstra 11-01-2022

efficiente vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie inbouwvriezer met voorlopig voldoende ruimte

z**n@h**l.com 30-11-2021

Goede keuze!

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

Fijne laden, koelt goed, leuk vak helemaal onderin voor ijsblokjes o.i.d.
Compact en goed in te bouwen.

m**g@h**l.com 22-10-2021

Vriezer met een verborgen lade

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

Vriezer is geadviseerd door de verkoper. Onder de ladebak zit nog extra ruimte, waardoor wij de cool elementen kunnen opbergen. Voor een kleine vriezer is deze formaat een goede keuze. Als enige minpunt is de deur van de vriezer, die zit heel strak aan maar misschien komt het doordat de inbouwkasten.

Pluspunten

• Verborgen lade onder de ladebak
  • Compacte size

Minpunten

• De deur zit strak

Kees 10-10-2021

Klein maar fijn

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kleine vriezer maar groot genoeg om alles voor een paar weken in te vriezen

Jeroen 07-09-2021

Perfecte vriezer met heel handig formaat

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zochten een kleine vriezer met veel ruimte. Dit apparaat biedt verrassend veel ruimte en vriest erg goed.

René 20-08-2021

Klein maar fijn

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De extra ruimte onderin is fijn om de patatzakken in te leggen.

r**s@m**e.com 27-07-2021

Prima vriezer, lades hadden wat hoger mogen zijn

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

De lades zijn helaas net niet hoog genoeg om een brood rechtop in een la te zetten. Dit was bij onze Liebherr wel het geval. Hierdoor valt de inhoud wat tegen. Het vakje onder de onderste la is leuk bedacht maar niet handig in de praktijk. Verder prima vriezer.

Wurly 19-07-2021

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden over deze kleine compacte vriezer. Toch verrassend veel bergruimte.

Ingrid 14-07-2021

Lekker veel ruimte en toch onderbouw

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in een keuken als je op zoek bent naar een onderbouw vriezer met een flinke capaciteit. Met extra vak onder de onderste lade.

AnsvdB 13-07-2021

Prima vriezer!

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer voldoet aan onze verwachtingen. Er kan best veel in de laden.

J. de Koster 22-05-2021

Onderbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

Wat een waardeloos apparaat! Geeft bij het aanslaan en koelen enorm veel herrie. Is al een keer door Siemens vervangen maar de problemen zijn niet opgelost. Slecht type!

Alicia 25-03-2021

vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vriezer, prettige doorzichtege lades, veel ruimte

Stephanie 17-10-2020

GU15DA55/05 Vriezer

Geschreven voor: Siemens GU15DADF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat de temperatuur met een metertje in de deur afgelezen moet worden, komt erg ouderwets over. Maar waar hij voor aangeschaft is, vriezen, doet hij goed. In vergelijking met andere vriezers met drie laden, heeft deze drie grote laden, ipv dat de onderste lade erg klein is.