Liebherr UIKP 1550 Premium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UIKP 1550 Premium op Kieskeurig.nl.

j**n@p**t.nl 10-07-2021

Kwaliteitsproduct voelt goed

Geschreven voor: Liebherr UIKP 1550 Premium

Mooie en stille inbouw koelkast voelt degelijk aan net zoals mijn liebherr vriezer aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Indeling
  • Design binnenkant

Diemen 13-02-2021

Veel ruimte!

Geschreven voor: Liebherr UIKP 1550 Premium

Veel ruimte in deze koelkast. Het is goed over nagedacht. Ook energie besparing
Ook dubbele flessen rek. Ook efficiënte opberg vakken.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Dubbele flessen rek

Marie-Anne Goedmakers 16-10-2020

Duurzame keuze voor een energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr UIKP 1550 Premium

De koelkast van Liebherr, type UIKP 1550, was voor ons een hele bewuste aankoop. De koelkast valt in een hogere prijsklasse, maar daar staat tegenover dat het apparaat het zuinigste energie label A+++ heeft en daarmee uiteindelijk een besparing op de energiekosten en een bijdrage aan een schoner milieu oplevert. Andere voordelen van het apparaat, die ook bijdragen aan de energie zuinigheid, zijn het automatisch sluiten van de koelkastdeur en het piepsignaal als de koelkast te lang openstaat. Op een display is de temperatuur van de koelkast steeds zichtbaar. De indeling van de koelkast is zeer praktisch en ruim, wij hebben meer opbergruimte in de deur en een extra lade onder de planken in de binnenkant. De degelijkheid van de apparaten van Liebherr is ook een overweging geweest voor de aanschaf. Wij hebben al langere tijd een Liebherr vriezer en zijn daar zeer tevreden over.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Automatisch sluitende deur en piepsignaal