Liebherr IKB 3560-22 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKB 3560-22 op Kieskeurig.nl.

Henk 30-10-2020

heerlijk overzichtelijk met veel licht

Geschreven voor: Liebherr IKB 3560-22

Vervanging voor twee 88 cm inbouw koelkasten door deze te vervangen door een grotere koelkast. Indruk uitstekend en zeer overzichtelijk. Heerlijk op iedere hoogte veel led licht. Als je ouder bent heb je dat zeker nodig en is een grote verbetering tov de oude kasten. Het energie verbruik zal in dit geval guntiger zijn. Dat heeft zeker ook de doorslag van mijn beslissing gegeven.

Pluspunten

• veel ruimte ee overzichtelijk in te delen
  • veel licht en gemakkelijk alles te vinden

Minpunten

Jeroen 28-10-2020

grotendeels goed

Geschreven voor: Liebherr IKB 3560-22

Over het algemeen komt het apparaat degelijk over. Een minpunt vind ik de kunststof lades van variospace en de 0 graden zone. Verlichting is een pluspunt, alle plateaus zijn prima verlicht. De indeelbaarheid van de koeler is ook dik in orde. Vele mogelijkheden. Nu met 7 jaar garantie. Ik ga ervan uit dat ik er lang plezier van mag hebben.

Pluspunten

• Verlichting
  • indeling
  • geluidsniveau
  • garantietermijn

Minpunten

• kunststof lades voelen fragiel aan.

Familie van Dommelen 06-10-2020

Mega Koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKB 3560-22

Beste aanschaf sinds jaren! Wat een fantastisch apparaat. Een zee van ruimte, heel overzichtelijk, goed licht, makkelijk schoon te maken. En natuurlijk de super handige BioFresh 0°C laden waar de luchtvochtigheid zelf te regelen is. Echt waar, de houdbaarheid van groente en fruit is op deze manier echt mega-lang. Zo blij mee!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • energiezuinig