Liebherr IK2320-21 - Reviews

Inhoud koelruimte
217 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK2320-21 op Kieskeurig.nl.

Fred 11-12-2020

Liebe Koelkast van liebherr

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

We gaan voor het beste. Liebherr verkoopt haar onderdelen ook aan miele dus dat zit wel snor.
De m9 deur was vriendelijk en behulpzaam.
Gekocht bij Van de Weijer in Veldhoven. Goed volk, behulpzaam en niet opdringerig.

Pluspunten

• Zuinig
  • Luchtdoorstroming.
  • Groentebak onderin is af te sluiten.
  • Extra's zoals roerbakken, glazen legplankjes.
  • Deutsche grundlichkeit

Minpunten

• Ietsje duurder dan andere merken.

Anita 05-10-2020

Flexibel in te delen, ruim

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

Ruime koelkast, flexibel in te delen, brede deurvakken met opstaande rand zodat het er niet uit valt als je de deur open doet.

C Vaessen 07-09-2020

Grote inbouw-koelkast.

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

De grote koelkast van Liebherr (IK2320) is een goede prijs/kwaliteit aankoop geweest.
De Liebherr is keurig afgewerkt, fluisterstil, mooi overzichtelijk (wanneer je de deur opent heb je in 1 oogopslag gezien waar je producten staan), rustige interieurstijl aan de binnenkant van de koelkast, goede verstelmogelijkheden van legplaten en deurbakken, eenvoudige maar duidelijke bediening met meer dan voldoende instelmogelijkheden, prettig rustig en heldere ver lichting in de koelkast.
Kortom; een aanrader als het gaat om prijs/kwaliteit én fijn te weten dat een producent bereid is 7jaar garantie te geven op het product......dat spreekt voor zich en stelt absoluut gerust en geeft een gegarandeerd vertrouwen in het merk Liebherr en de producten hiervan!

C Vaessen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • afwerking