Liebherr ICN 3376 Premium NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICN 3376 Premium NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Kim 14-02-2021

Geluidsloos sluiten en super vriesgedeelte

Zeer tevreden over deze koelvries combinatie. Voldoende ruimte, geluidsloos en zacht sluiten van de deuren. Zowel licht in koelkast als vriesvak. No frost werkt super!!

Pluspunten

• Geluidsloos sluiten deuren
  • Ruim
  • Licht in beide compartimenten
  • No frost!

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

Loulou 06-01-2021

Overzicht en ruimte

De aanschaf van deze nieuwe koel-vries combi was noodzakelijk kwaad, omdat mijn 8 jaar oude koel-vries combi het had begeven. Nu ik mijn nieuwe koelvries combi heb merk ik toch dat ik blij wordt van deze nieuwe aankoop, ondanks dat mijn oude Koelkast ook no-frost en softclose had. Door de indeling van mijn nieuwe koelvries combi, heb je beter overzicht en meer ruimte ondanks dat de afmetingen hetzelfde zijn. De groentelade is 1 grote lade ipv 2 units. Dit is praktisch, maar het was ook handig om een flexibele lade-indeler te hebben. De verlichting in de vriezer is ook heel praktisch.

Pluspunten

• Door de schap indeling heb je meer ruimte
  • Goed verlicht

Minpunten

• In de groentelade ligt alle groente doorelkaar

L.Zwart 20-10-2020

Prachtig overzichtelijk interieur

Wij hebben voor dit product in eerste instantie gekozen om het mooi overzichtelijke interieur. Nu hij geplaatst is ben ik helemaal enthousiast... alles loopt letterlijk op rolletjes , de groente la is mooi overzichtelijk en loopt ook echt op rolletjes. De soft close van de deuren is ook prachtig. Wat ik vooral erg mooi vind nu hij in gebruik is, is de verlichting, zodat je goed in de koelkast of vriezer kan kijken. Erg mooi product wij zijn er heel erg blij mee. Na 20 jaar een nieuwe koel/vries combinatie denken wij dat de prijs goed is van dit mooie apparaat.