Liebherr ICBN 3324 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICBN 3324 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco 07-03-2021

Liebherr ICBN 3324-22

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3324 Comfort

Omdat onze AEG koel/vriescombi het na 18 jaar begeven heeft hadden we zsm een andere nodig. Er is een keer een print vervangen, dus op zich niet slecht. We hebben nog een extra Bauknecht die tot nu toe nog storingsvrij is. Op advies van monteurs nu toch gekozen voor deze Liebherr. Zojuist geplaatst dus duurzaamheid moet nog blijken.
Wel gewoon lekker simpel, degelijk en geen poespas. De extra 5 jaar garantie was de doorslag. De tijd zal het leren.

R Smit 21-02-2021

Ik had me beter moeten inlezen over het geluid

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3324 Comfort

De ICBN 3324 koelvriescombi staat nu 2 dagen. Deze review is dus nog een beetje voorbarig, maar ik wil gebruikers vast waarschuwen voor het eventuele geluid dat (no frost?) maakt.

Voordelen: degelijk apparaat, lades geleiden goed, de werking via de biofresh moet ik nog even afwachten. Dit is wel de reden waarom we deze koelkast hebben gekocht.

Nadelen: tijdens de eerste dag kwam er zo nu en dan al vervelend geluid uit de koelkast. Volgens mij is dit de ventilator voor de no-frost functie. Ik moet nog experimenteren met het vullen van de diepvrieslades enzo, maar dit moet wel worden opgelost want het is niet te doen. Ik dacht eerst dat er een vrachtwagen stationair stond te draaien voor ons huis, maar het bleek dus de nieuwe Liebherr te zijn. Niet normaal!

Pluspunten

• Grote 0-graden lades op geleiders
  • Veel instelmogelijkheden voor de planken
  • No frost en biofresh (moet ik nog ervaren)

Minpunten

• Geluid. Diepe bromtoon van de ventilator?
  • Erg blauw licht van de ledlamp.
  • Plek van de binnenverlichting

Officiële reactie van Liebherr 22-02-2021

Bedank voor uw review over uw Liebherr koel-/vriescombinatie en vervelend om te lezen dat u deze geluidsklachten ervaart.

Een NoFrost vriesdeel werkt met een luchtcirculatie en betekent dat er een zacht geluid hoorbaar kan zijn. Als u het idee hebt dat het apparaat teveel geluid maakt, kunt u het beste even contact opnemen met onze serviceafdeling. Zij kunnen telefonisch advies geven en kunnen indien nodig een servicemonteur langs laten komen om het geluid te beoordelen, dit is uiteraard kosteloos.

In principe zijn onze servicemonteurs tijdens deze corona lockdown gewoon aan het werk om koeltechische storingen op te lossen, maar in het geval van minder dringende geluidsklachten kunnen wij u vragen om het bezoek uit te stellen tot er weer versoepelingen van toepassing zijn.

Onze serviceafdeling is telefonisch bereikbaar op 0297-239955 of per e-mail via service@buram.nl.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

Robw 23-02-2021

Beste Liebherr,

Het geluid is nu na een aantal dagen ook met volle koelkast en diepvrieslades nog steeds hoorbaar. Mijn eigen inschatting is dat een service monteur dit zal beoordelen als het normale geluid van deze koelkast.

Het geluid is niet hard, maar de diepe bromtoon blijft irriteren in een woonsituatie met open woonkeuken. Dit is blijkbaar niet iets wat de Liebherr marketingafdeling het melden waard vond op de website.

Deze koelvrieshebben wij erbij gekocht dus we hebben nu 2 inbouwkoelvriesinstallaties in de keuken:
1. Een goedkope Siemens (KI34VV50/03) en deze is doodstil terwijl deze volgens de specs 40 dB(A) produceert, en
2. Deze Liebherr ICBN 3324, welke met 38dB(A) stiller zou moeten zijn maar deze veroorzaakt meerdere uren per dag een vervelende bromtoon.

Zoiets is toch niet OK voor een premium model?

Groet,

Rob

Gertjan 23-01-2021

luxe koelkast

Geschreven voor: Liebherr ICBN 3324 Comfort

deze inbouwkoelkast is gekozen om zijn 2x 0 graden lades, ideaal voor een gezin die veel fruit eet. In deze lades is het 0 graden en blijft een zakje sla bijvoorbeeld meer dan een week goed ook na opening. Hij maakt geen geluid bij aanslaan. je betaald wel wat maar dan heb je ook wat. koop dit product je zal er erg blij mee zijn.

Pluspunten

• maakt geen opstart geluid
  • 2x 0 gr lade's

Minpunten

• niet heel veel inhoud