Liebherr IK 1960 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK 1960 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Marjan 13-03-2021

Heel fijne koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

We hadden al een Liebherr diepvrieskast en die bevalt zo goed dat ik perse een Liebherr inbouwkoelkast wilde kopen toen onze oude aan vervanging toewas.
Een heel fijne, overzichtelijke koelkast met de extra´s van temperatuur af kunnen lezen, deur die zich automatisch dichttrekt, tiptoetsen om de koelkast t.b.v. schoonmaken eenvoudig uit te schakelen en weer in te schakelen, waarschuwing bij lang openstaan koelkast enz. Ben heel blij met deze aankoop!

K Zuidersma 22-02-2021

Liebherr topkwaliteit.

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Wij hebben al jaren lang een koelkast en grote vriezer in ons bezit, we hadden nog een extra nieuwe koelkast nodig voor in de nieuwe keuken. Tegen de leverancier van de keuken specialist heb ik gezegd, ik wil een koelkast van Liebherr. Een mooie indeling en zeer goed in kwaliteit. Nu ik de nieuwe koelkast heb ben ik nog enthousiaster. De indeling is nog verfijnder gemaakt. Ik wil nooit iets anders dan Liebherr.

Pluspunten

• Mooie indeling
  • Sterk materiaal in de koelkast.
  • Heel veel ruimte, en verfijnt.

Hans de Vries 14-02-2021

Prima inbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Bij de aanschaf van een nieuwe keuken hebben wij gekozen voor de Liebherr IK 1960-21 koeler. Een vrieskast van Liebherr hebben wij elders staan. We hebben Liebherr gekozen vanwege de reputatie, maar zeker ook op basis van de prima netto ruimte. De indeling bevalt ons (voor zover we daar na een paar dagen gebruik zicht op hebben) prima.
Het lijkt ons een fijne koelkast, maar de vraag m.b.t. duurzaamheid kan ik na 2 dagen gebruik niet zinvol beantwoorden.

Pluspunten

• Heeft de naam goede Koelkast te zijn
  • Fijne lay-out
  • Efficiënte netto ruimte

Frits 17-08-2020

Mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Fantastisch onze nieuwe LIEBHERR inbouw-koelkast, na 30 jaar een koelkast van de concurrent te hebben gehad is het een verademing om een modern apparaat met de nieuwste technische snufjes te mogen gebruiken. Nooit meer om de 14 dagen ijs 🦀. Enorm fijne indeling met glas platen: eenvoudig schoon te houden. We hopen er lang mee te doen, en met 7 jaar garantie moet dat kunnen!

Pluspunten

• Temperatuur aangave.
  • LED verlichting

Minpunten