Liebherr WKEgb 582 GrandCru

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr WKEgb 582 GrandCru op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Kayleigh 29-07-2023
Geschreven voor: Liebherr WKEgb 582 GrandCru

Top apparaat chique uitstraling en perfect formaat.
genoeg ruimte voor flessen wijn en stevige schappen

Pluspunten

• compact
  • luxe uitstraling

Minpunten

• klein
  • een temperatuur

c*********@h********** 10-02-2023

Liebherr WKEgb GrandCru; ware klasse in je keuken!

Geschreven voor: Liebherr WKEgb 582 GrandCru

Wijnklimaatkasten zijn er in verschillende maten en prijzen natuurlijk, maar de keuze voor de GrandCru van Liebherr was heel snel gemaakt. Het is een eye catcher in de keuken! Daarnaast biedt deze klimaatkast een instelling van de juiste temperatuur voor verschillende soorten wijnen; mooie LED verlichting; is de kast geluidloos en heeft een tiptoets voor openen en sluiten van het deurtje. De indeling voor 18 flessen is perfect! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Luxueuze uitstraling
  • Makkelijk te bedienen
  • Goede temperatuurregeling
  • Geruisloos
  • Flessen van verschillend formaat mogelijk

m********@l****** 15-05-2022

Liebherr

Geschreven voor: Liebherr WKEgb 582 GrandCru

heerlijk om nu onze lekkere wijnen op de juiste temperatuur te houden en dat met zo'n pracht van wijnklimaatkast van Liebherr

Pluspunten

• juiste temperatuur
  • mooi design

Minpunten

• past niet mooi naast een ander inbouwapparaat
  • niet alle flessen passen erin

k****@k******** 01-12-2021

Een stijlvolle, perfecte wijnkast

Geschreven voor: Liebherr WKEgb 582 GrandCru

Deze wijnkast is erg mooi om te zien en supereenvoudig in gebruik. Door de automatische deur en de automatische verlichting straalt het apparaat het gevoel van enorme luxe uit. Ondanks de relatief kleine inhoud kunnen er toch flink veel flessen wijn in. De rekken houden ook rekening met grotere flessen. Er zijn uitsparingen in de houders gemaakt waardoor flessen een kwartsslag gedraaid kunnen worden weggelegd.

De wijn blijft op precies de juiste (drink-)temperatuur. Instellingen zoals temperatuur, ventilator en verlichting kun je wijzigen via duidelijke knoppen.

Al met al zijn we zeer tevreden over deze wijnkast. De chique uitstraling, degelijke uitvoering en vlekkeloze werking geven ons het vertrouwen een goede aankoop te hebben gedaan waar we nog lang van gaan genieten

• Bouwkwaliteit
  • Stille werking
  • Luxe uiterlijk
  • Handige eigenschappen

f*******@o********** 24-11-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Liebherr WKEgb 582 GrandCru

Geweldige wijnkoeler. Doet zijn werk prima en is eenvoudig te bedienen. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Voldoet aan de verwachting
  • Gebruiksvriendelijk