Liebherr ICU 3314 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICU 3314 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Stok-Marcus 17-05-2016

Koel- vriescombinatie Liebherr

Geschreven voor: Liebherr ICU 3314 Comfort

Het apparaat is mooi en praktisch uitgevoerd. Fijn dat in het vriesgedeelte de bakken doorzichtig zijn. In het koelgedeelte kun je veel waar kwijt en de indeling is gemakkelijk aan te passen. Het apparaat was ook redelijk snel op temperatuur na installatie.

Peudel 19-08-2015
Geschreven voor: Liebherr ICU 3314 Comfort

Kast a €1250,00 is ingebouwd door de leverancier. Een hoop herrie en geen juiste temperatuur volgens instelling! Monteur van Liebherr heeft de kast uitgebouwd en hervuld met gas om te zien of het daar in zat? De koelkast wordt nog steeds te koud op de onderste plank (0C) en de ventilator van het bovernste deel draait niet meer!! De onderste in het vriesgedeelte wel,...én die blijkt nu juist zoveel herrie te maken. Kortom! Eruit emt dat ding!@!@!! Komt nu een Zanussi in van €800,........

aknoetg 29-04-2013
Geschreven voor: Liebherr ICU 3314 Comfort

Prachtige koelkast (eerder hadden wij een Bosch). Kwaliteit stukken hoger en het vriesgedeelte is super (geen roosters maar een systeem met glasplaten)wat het ontdooien een stuk makkelijker maakt. Degelijkheid en kwaliteit zijn de woorden die hierbij horen. Ditzelfde geldt ook voor de leverancier van deze inbouw koel-vries combinatie (www.witgoedpartners.nl) te Heteren.

Groot Geluid 15-06-2014

Wijhebben de ICP2914 een iets kleiner inbouw model (als vervanging van het vorige model, waarvan de compressor stuk ging en we deze onder garantie kregen). Deze maakt niet veel lawaai, maar heeft vaak een zo een laag toerental dat in de kast de potjes gaan rinkelen, en dat niet alleen maar ook in de rest van de keukenkastjes gaan door de lage trillingen de borden. kopjes of flessen meetrillen. Dat is best wel vervelend, maar verder is de kast echt prima. Ik vroeg me af of de lage trillingen ook bij jullie kast optreedt? De vorige, ook Liebherr, deed dat helemaal niet.

aknoetg 16-06-2014

Hierbij mijn reactie op de review van 15-6-2014. Ik heb geen last van laag toerental en trillingen maar dat kan ook komen omdat ik deze koelkast in een aparte apparaten-gedeelte van mijn keuken heb geplaatst.