Bauknecht KGIN 3183 A++

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht KGIN 3183 A++ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dick 02-01-2017

prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bauknecht KGIN 3183 A++

Praktische indeling, die eenvoudig naar eigen wens te maken is. Display mooi weggewerkt. Ventilator zorgt voor een prima conservering van het voedsel. Anti geurfilter is uitkomst.

Pluspunten

• indeling
  • koelvermogen
  • gebruiksgemak

Bobo 28-07-2016

Goede koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bauknecht KGIN 3183 A++

Deze koelvriescombinatie nu 1,5 jaar in bezit. Koel en vries gedeelte werken uitstekend. Temperatuur wordt goed verdeeld. Temperatuur op display komen overeen met handmatige meting. De handleiding is niet altijd duidelijk. Veel nietszeggend pakken papier. Over het vervangen van het filter is geen omschrijving. Ook geen typenummer van filter? Wat betekend de sticker die verkleurd van groen naar rood? Ik neem aan vervangen filter. Zelfs het typenummer van de koelvriescombinatie staat niet in de handleiding. Een lekker zoekplaatje wat je niet verwacht van een bedrijf dat zolang bestaat. Via internet en aankoopbon de nodige informatie gevonden. Jammer