Siemens KI86NAD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86NAD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Zwartscholten 07-07-2020

Ideale Siemens koel/vrieskast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Wij zijn uiterst tevreden over de inbouwkoelkast van Siemens. De koelkast doet goed zijn werk. Ondanks de compacte uitstraling, is er meer dan voldoende ruimte om voedingswaren te koelen. Ditzelfde geldt voor het vriesgedeelte.

Pluspunten

• Koelt en vriest goed
  • Heeft een alarm, bij langdurig open staan
  • Past Grolsch in
  • Compacte uitstraling
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Romi 10-02-2020

klein

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

het was niet te verwachten dat deze koelkast zo klein van binnen is. Je kan het vergelijken met een koelkast in het poppenhuis. Je hebt zeker een tweede koelkast nodig als je deze aanschaft. De koelkast maakt condens aan de binnenkant en soms vriezen de water druppels aan de binnenkant. Dus niet helemaal no-frost.

Pluspunten

• afsluitbare vershoudlade

Minpunten

• niet helemaal no-frost
  • te klein

C.Lange 14-10-2018

Fijne, stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Ruime koelkast, prettige verlichting, kan zachtsluitend worden geplaatst (erg prettig met kleine kinderen), grote groente/fruit lade waarin de groente ook écht langer vers blijven. Maakt zeer weinig geluid.
Vriesgedeelte werkt ook naar verwachting. 1 grote lade en 2 kleine, waarvan 1 zeer smal maar dus geschikt voor ijsjes e.d.

Pluspunten

• Stil
  • ruime groentelade

kaya 02-03-2018

houd lang vers

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Een koelkast die ook je groente en fruit langer vers houdt. Beginsel leek het klein omdat we een groot gezin zijn maar achteraf bleek het anders, je kan de indeling zo goed mogelijk gebruiken dat je wekelijkse boodschappen goed inpast.

Pluspunten

• houdt vers
  • makkelijk schoonmaken
  • indeling zelf beslissen

Minpunten

• prijzig

Mevr van de Vijver 18-09-2017

Mooie ruime overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Zeer tevreden met deze koelkast.Koelkast is erg overzichtelijk met mooie ruime vriesvakken en een gedeelte voor ijsklontjes.Mooi design en erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Overzichtelijk
  • Ruim

B. S. 07-04-2017

Zuinige koelkast met no-frost

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Mooie koelkast. Hij is zeer stil, ik hoor niet wanneer hij aan staat wanneer de koelkast gesloten is.
No-frost is ideaal.
Iets kleiner dan de vorige koelkast, maar dat komt door de isolatie om hem energiezuiniger te maken.
Led-verlichting in de deur is te vel wit, een warmer kleurtje zou fijner zijn.
Groente lade met houd alles fris.
vakjes in de deur zijn uitneembaar waardoor de deur prettig in te delen valt.

Pluspunten

• Stil
  • No-frost
  • zuinig door isolatie
  • uitneembare vakjes in de deur

Minpunten

• iets kleinere binnenruimte door isolatie
  • led verlichting is vel wit, ongezellig

Gersh 30-03-2017

Gestroomlijnd koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Werkt goed en onhoorbaar. Enig minpuntje is de indeling van de vakjes in de deur. Die zijn jammer genoeg niet verstelbaar. Maar voor de rest een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• geruisloos
  • veelruimte en verstelbare rekken
  • strak gestroomlijnd

Minpunten

• Kleine onverstelbare vakjes in de deur

wilma 24-02-2017

praktisch

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Zeer praktische koel/vriescombinatie. Fijne indeling. Geeft aan als de deuren te lang open staan. Digitale temperatuurweergave, wat makkelijk is.

Albert 21-12-2016

Review KI86NAD30

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Gemakkelijk de temp instellen van zowel vriezer als koelkast. Softclose is handig. Cleane uitstraling. Er hadden iets meer plateaus mogen zijn die je in kunt schuiven zodat deze half zo lang is, er is er nu 1 die echt handig is.

Pluspunten

• Koelt prima
  • no-frost vriezer

Minpunten

• relatief veel lawaai
  • geen lade-stopper bij kleine lade in vriezer

mc 17-11-2016

grote en goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Zeer gebruiks vriendelijke koelkast duidelijk en zonder problemen in te stellen en bovendien geruisloos zeer degelijk en ook goed sluitwerk ga zo door Siemens

Piet 22-08-2016

Duidelijke temperatuur weergave.

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Je kunt op een makkelijke manier de temperatuur regelen van zowel koel- als diepvriesgedeelte.
Tevens geeft het display duidelijk de temperatuur weer.

Pluspunten

• temperatuur regelen
  • defrost
  • groente/fruit lade

Minpunten

• dikke wand, kleine inhoud

A,A. van de Plasse 18-08-2016

simpele bediening

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

het is een prima apparaat, grote diepvriesbak is wat onhandig als je meerdere lades gewend bent.
Bediening is prima, eenvoudig en overzichtelijk

Minpunten

• grote diepvriesbak

Frans 19-11-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Goede indeling van zowel de koelkast als de vriezer. Is voorzien van automatisch ontdooien.
De temperatuur van de koelkast en vriezer is goed in te stellen en duidelijk afleesbaar op het display.
We hebben dit apparaat nu 3 maanden in ons bezit en zijn erg tevreden. De duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen.

Eric 18-08-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Een prima koelvriescombinatie. Bijna geruisloos (fijn bij de open keuken), koelgedeelte flexibel in te delen, maar wat minder plaats voor flessen dan onze vorige koelkast (die was dan ook wel heel erg groot, maar geen inbouw...). Met slim stapelen kom je wel een heel eind. De platte bovenste lade van het vriesgedeelte had wat groter, en de middelste lade wat kleiner kunnen zijn. Die bovenste is eigenlijk alleen geschikt voor heel platte dingen. Alles bij elkaar toch zeer tevreden: goede keus geweest!

Bas 16-08-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Prima koelkast en vriezer zoals je zou verwachten. Verder niets bijzonders te vermelden over dit product. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen na pas een half jaar in gebruik.

Michelle 14-08-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Koelkast moet No frost zijn, echter als de koelkast te hoog staat qua temp gaat de koelkast wel vriezen, heb een ander apparaat van Samsung ook No frost, deze werkt wel goed, heb beetje spijt van deze aankoop

K.P.C. 15-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

- Makkelijk in gebruik, knoptoetsen spreken voor zich. Geen kinderslot en ingewikkelde combinatie toetsfuncties. Gaat piepen als de deur te lang open staat.
- Slechte verhouding indeling planken, drinkflessen en potjes moeilijk te plaatsen. Vriezer heeft maar 2 lades.
- Hopelijk gaat deze lang mee, no-frost technologie en holiday-functie indien op reis.

AdjeKofrc 09-06-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Super apparaat iedereen aan te raden.!!! Lekker onderhoudsvrij. Je hoeft niet veel aan te doen en werkt lekker stilletjes. Verlichting is goed. Indelin kun je zelf op maat indelen en is zeer ruim om spullen op te slaan.

R. Smit22 20-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Mooie koelkast met goede LED verlichting. Koelkast heeft een hele goede koeling.
Aan de indeling moet je erg wennen.
Handig is het inschuifbare plank voor hoge producten.
Fijn is om de koeling te kunnen regelen voor de groente lade.

Dantheman123 27-04-2015
Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Prima koelvriescombinatie. flexibiliteit bij inrichten koelgedeelte is prettig. Weinig geluidproduktie en dat is een grote plus aangezien keuken grenst aan woonkamer. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen, maar heb goede ervaring met Siemens dus hoop nog vele jaren te genieten van deze machine.