Bosch KIR24V60 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

Burak 19-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

Geweldig apparaat; filters zijn goed en maakt haast geen geluid. Ideaal voor in een appartement als recirculatie afzuigkap.

Erwin_1988 22-01-2015
  • Product maand in bezit

7,3
Degelijke, nette koelkast, energie zuinig.
Helaas geen verstelling mogelijkheden in de deur lastig met bijvoorbeeld hoge flessen.

Hvee 26-12-2017

SLECHT, VEEL VERSCHILLENDE IRRITANTE KOELGELUIDEN

SLECHT, VEEL VERSCHILLENDE IRRITANTE KOELGELUIDEN
Wij zijn ook in het bezit van deze koelkast en zeker niet tevreden hierover. Onze vorige koelkast van 15 jaar oud maakte minder geluid dan deze. Ook andere koelkasten van familie en kennissen gehoord van andere merken deze hoor je amper. Deze koelkast maakt verschillende koelgeluiden, net of er lucht in het systeem zit en of je water hoort druppelen. Nu is er een monteur naar deze koelkast wezen kijken en voordat ik de geluiden wilde laten horen was het meteen deze geluiden horen erbij en had ik beter een duurdere koelkast kunnen nemen met een ander type pomp erin. Vind dit niet kunnen en zeer vreemd. Net of het regent / druppelt buiten, zeer irritant. Zou deze echt niet aanraden !!!!

Minpunten

• Borrelend geluid, lucht in leidingen
  • Druppelend geluid van water

Vd Brink 30-09-2015

Prima koelkast, lekker ruim en veel mogelijkheden om op verschillende wijzen in te delen. Maakt zeer weinig geluid! Zeer tevreden!

DWGCN 26-03-2015

Fantastisch apparaat. Mooi groot qua volume. We kunnen er alles in kwijt wat we maar willen. We ervaren het als een zeer betrouwbaar apparaat.

HendrideVries 18-01-2018

Veel ruimte, stille koelkast

Er zit veel ruimte in deze koelkast, is stil en koelt goed. Makkelijk te verstellen planken en goede verlichting.

Pluspunten

• Ruimte
  • Verlichting

Jojoos 05-09-2017

Ruim!

Een fijne, ruime koelkast met een uitgekiende indeling. Bewust gekozen zonder vriesvakken, want de vriezer staat in de kelder.

Jojoos 29-08-2017

Heerlijk, alleen koelen

Fijn, een echte koelkast, ruim, met voldoende planken en verstel mogelijkheden. En ook belangrijk: heerlijk stil.
De vrieskast staat in de koele kelder, lekker dichtbij en beide zijn super zuinig.

Pluspunten

• ruim
  • stil

Minpunten

• niet

Terra 02-01-2017

Niet stil !

Na de reviews te hebben gelezen op deze koelkast uitgekomen. Hij is echter niet stil, je hoort hem duidelijk aanslaan, een duidelijk brom de eerste seconde daarna is hij wel stil.
Zelf de lichten dimmen een beetje wanneer hij aanslaat. Hier had onze oude Bosch (zelfs na 15 jaar) geen last van. We hebben met Bosch contact gehad en zij zeggen dat dit normaal is ?!
Hadden we dit geweten hadden we deze niet uitgekozen.
De deurindeling is in hoogte niet instelbaar en er valt ook regelmatig eens iets uit bij het open doen van de deur.
Verder ruime kast met goed verlichting en ruim groente lade

Pluspunten

• verlichting

Minpunten

• geluid
  • deur indeling

Wermink 27-12-2016

Mooie grote koelkast

Mooi groot, handig met verstelbare legplanken. we hebben een lade onder de koelkast...daardoor heel praktisch.
klein minpunt vind ik: een rare bole vorm van de glazen inschuifbare lade aan de onderkant (passen de rechthoekige verpakkingen niet goed in) en nog een heeeel klein minpunt vind ik de eihouder voor in de deur..voor 7st. (heb altijd een doosje van 10st) dus moet creatief zijn met verbergen van 3 stuks.

Ron 20-11-2016

Ruime koelkast

Ik vind de koelkast erg ruim, en handig in te delen.
Koelt goed. Beter dan onze vorige Miele. De bakjes zijn stevig.

Pluspunten

• Ruim
  • Degelijk

Armijn 19-08-2016

ruime koelkast, alleen indeling deur niet praktisch

De kast is prima. Alleen de deur heeft een gebogen afwerking, waardoor hoekige pakken niet goed passen. Ook steunen de bakjes in de deur op vaste plateaus. Pakken melk en yoghurt passen er net niet goed onder.

Pluspunten

• goede prijs
  • Ruime kast

Minpunten

• gebogen afwerking deur
  • vaste plateaus in deur

FB 10-07-2016

Inbouwkoelkast

Mooie koelkast. Goed zelf in te delen. Zeer stil. Goed sluitende deuren. Restjes blijven lang goed. Toppie.

Rlinn 14-05-2016

Mooie overzichtelijke inbouw koelkast

Sinds kort deze inbouw koelkast in bezit, zag eigenlijk op tegen het inbouwen, maar was in een half uur gedaan, meeste was vooraf gedaan, redelijk overzichtelijke beschrijving, staat stabiel en stevig in de kast.

Hilbert52 20-03-2016

Ruim en goed in te delen

Gemakkelijk in te bouwen. Indeling is gemakkelijk met de ,losse bladen. Groyte frisdrankflessen passen ruim in de deur

Rinabc 05-07-2015

Mooie grote koelkast en een goede indeling. Ben er erg blij mee. Jammer dat er geen flessenhouder inzit maar door de grote is dit prima op te lossen.

EM11 23-06-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Het is een grote en overzichtelijke koelkast. Hij is gemakkelijk en ook geheel naar eigen inzicht in te delen.

Renzo78 10-02-2015

Mooie ruime koelkast met genoeg mogelijkheden tot een goede en passende indeling.
Veel licht en makkelijk op temperatuur in te stellen.