Bosch KIR20V60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR20V60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem 16-05-2020

Ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Mijn oude koelkast was aan vervanging toe. Gezocht naar een zuinige koelkast voor een niet te hoge prijs. Deze stond met stip op 1. De koelkast is relatief eenvoudig te monteren al waren de instructies soms wat lastig getekend. De binnen ruimte is ruim en robuust. Het geluidsniveau is laag en de koelkast koelt op een lage stand al prima. Ik heb bewust gekozen voor een koelkast zonder vriesvakje. Dat geeft meer ruimte in de koelkast zelf.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede verlichting
  • Geen vriesvakje
  • Goed te monteren
  • Een grote groentelade

Minpunten

• Montage instructie soms onduidelijk
  • Geen flessenrek

W C 25-09-2018

grote koelkast ionbouw

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

grote koelkast overzichtelijk in deling paar weken in gebruik inbouw
goede afwerking en goede verlichting

Pluspunten

• groot
  • overzichtelijk

Hans 21-05-2018

Uitstekende goed in te delen koeler. Mooie verlichting.

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Koeler laat zich makkelijk inbouwen. Ook de plaats van de bevestigingen op de deur is duidelijk beschreven. Deur laat zich goed stellen.
De indeling is prima en, in tegenstelling tot velen, vind ik de vakken in deur prima. Als ze te hoog zijn krijg je de potjes er zo moeilijk in. Met beleid openen en sluiten en bij ons (4 personen) is er nog niets uitgevallen.
Verlichting is mooi en ruim voldoende. Geluid is bijzonder laag, je hoort 'm nauwelijks.
Hou je aan de tips over waar je de spullen in de koeler moet leggen.

Pluspunten

• Makkelijk inbouwen
  • Goede indeling
  • Geruisarm
  • Mooie verlichting

D 21-12-2017

mooie uitvoering, handige indeling

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Mooie praktische koelkast voor weinig geld. De indeling is te veranderen naar wens, koelt goed en maakt weinig geluid.

Paul en Wilma 31-12-2016

eenvoudige indeling zonder poespas

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

De koelkast gekocht omdat het op de plek van de oude moest passen. Het is een eenvoudig/handig model zonder poespas. Het voldoet uitstekend in wat wij van de koelkast verwachten. Een klein minpuntje: één grote groentelade onderin. De handgreep hiervan zit echt kort bij de grond. Voor ons gevoel handiger dit in 2 delen te hebben en de handgreep wat hoger.

Pluspunten

• makkelijk in te delen
  • handig schoon te houden
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• één groentelade
  • handgreep groentelade helemaal onderaan

Hans-55 26-08-2016

Degelijke koelkast.

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Buiten is het op dit moment tropisch en de koelkast koelt zelfs op de laagste stand uitstekend. Inbouw was eenvoudig en de instructie voldoende helder. De sluiting van de deur voelt robuust en degelijk aan. De gladde glazen legplateaus zijn makkelijk schoon te houden. De indeling van de vakken in de deur had beter gekund. Zo is de rand laag en kan er makkelijk wat uitvallen. Het tweede vak is niet in hoogte verstelbaar en daardoor wat minder bruikbaar i.v.m. de geringe afstand tot het bovenliggende vak. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Robuuste deur
  • Goed schoon te houden
  • Voldoende legplateaus
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Indeling vakken deur

ursula 18-08-2016

inbouw koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Mooie degelijke koelkast met genoeg ruimte.
Makkelijk in te bouwen.
Zowel links als rechtsdraaiend.

Pluspunten

• links en rechts dr deur
  • degelijk

badoes 15-09-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Energiezuinige koelkast, compacte indeling waarin verrassend veel gekoeld kan worden. Koelelement is van goede kwaliteit, koelt erg goed.

jacqueline bekker 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

erg tevreden over koelkast, kan erg veel in vergeleken met de vorige koelkast die wij hadden.veel ruimte voor staande flessen.

Nieuwe gebruiker AA123 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

De mogelijkheid om de indeling te kunnen aanpassen had iets beter gekund. Is bij de aankoop niet direct opgevallen. De legplanken zijn maar beperkt in hoogte te verstellen voor bijv. pakken melk, waardoor je dan ruimte verliest. Ook is in de deur van het tweede vak van onder de rand te laag. Wij zouden daar graag kleine flesjes (bijv. wok-olie, ketchup e.d.)willen plaatsen, maar door de lage rand worden die niet tegen gehouden bij het openen van de deur.

nielsebiels123 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Ruime inbouwkoelkast met vele mogelijkheden voor indeling op diverse hoogtes te verstellen. Fijne deursluitsysteem

Barry2015 23-04-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Jammer dat één van de glasplaten (2e van onderen) niet deelbaar is voor flessen en grote pannen.
Het 2e rek in de deur is te lag voor de normale spullen, bijv. pakken melk. Je kunt alleen lage spullen erin zetten anders vallen ze eruit met de deur openen.
De groenten lade zou groter kunnen zijn met haakse hoeken, zonde van de ruimte.

vlinder08 22-04-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Goede koelkast! Hij is ruim, goed in te delen en koelt snel en doelmatig!
Heel tevreden met deze aankoop!

Van Pas 08-02-2015
Geschreven voor: Bosch KIR20V60

Achteraf is een digitale temperatuur instelling handiger. De grote van de koelkast is behoorlijk.
Indeling is erg goed met voldoende legborden en houders in de deur.
De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen omdat de koelkast nog slechts een half jaar in ons bezit is.