Siemens KI24RV60 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rob Hendriks 21-08-2016

Stil en zuinig

Prima koelkast, stile energiezuinig. Qua ruimte echter beperkt voor een gezin met 2 kinderen. We hadden hiervoor een losse koelkast met daaronder een vriezer en die was een stuk ruimer. Zeker als je een verjaardag of andere drukkere periode hebt is het echt stapelen en minder handig in deze Siemens. Wel makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• energiezuinig

Minpunten

• beperkte ruimte

Maaike1967 04-09-2018

Ruim door verstelbare plateaus

Fijne koelkast. Als we een grote pan in de koelkast willen zetten verplaatsen we een plateau. Er is altijd ruimte genoeg.

Loek51 31-07-2018

Voor een 2-persoons-huishouden ruim genoeg

De koelkast staat er nu drie jaar en voldoet uitstekend. De keuze viel op deze koelkast omdat deze op de plaats van de oude koelkast in een bestaande nis moest passen.

gouwmt 10-11-2017

Prima koop

Een paar weken geleden zonder problemen ingebouwd in mijn keuken en mijn vrouw is geweldig enthousiast

K v Galen 27-08-2016

Efficiënte grote koelkast

Royale, goed koelende koelkast, handige grote groentenlade, in de deur ruimte voor 1,5 en 2 literpakken/flessen. makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• ruim
  • koelt uitstekend
  • ruimte voor grote flessen

Peter Bazen 20-05-2016

Gewoon zoals een koelkast bedoelt is!

Koelkast heeft voldoende mogelijkheden om legplanken aan te passen zodat al het eten met gemak past in de koelkast.

fabulousssfabb 04-05-2016

Lekker koel.

Goed product, tot zo ver. Ruime groente la en genoeg glazen platen, om je koelkast naar eigen zin in te delen.

FamilieB 21-03-2016

Lekker ruim

Het is een ruime koelkast wat ideaal is voor een gezin.
Minpuntje is het ontbreken van een flessenrek (onze eigen schuld waarschijnlijk). Ook zijn de opbergvakken in de deur laag waardoor kleiner flessen niet stevig staan.

Flop 12-01-2016

Gewoon een goede ruime koelkast

Deze koelkast heb ik nu dik een jaar. Wat mij het meest bevalt is de opberg capaciteit, en de grote ruime groenteafdeling (geen gekloot meer met 2 bakjes waar de dingen toch net niet in passen). Een echte aanrader!

Paulina Feukkink Jaarsma 01-12-2015

Werkt prima en gemakkelijk schoon te maken. Handige indeling. Jammer dat er niet standaard een rek voor flessen in zit en dan bedoel ik niet in de deur, maar op de planken.

Jansen 01-11-2015

Het is een erg mooie en stille koelkast met veel ruimte. De scharnieren zijn erg stevig en geven een stabiele indruk. Het enige nadeel is de indeling van de planken. Wij vinden namelijk dat je weinig kan variëren in plankhoogte.

gert stellaard 11-10-2015

Mooie ruime koelkast met een praktische indeling die je kunt aanpassen naar eigen behoefte, groentelade is lekker ruim

Taco Busse 11-09-2015

ruime koelkast maakt weinig geluid.Mooie lichte deurscharnieren en wat moet je nog meer zeggen over een koelkast .....

Brenda22 20-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Voldoende ruimte voor gezin met 4 personen. Plankjes verstelbaar dus de koelkast kun je indelen zoals je zelf wenst. We hebben de koelkast nu 2 jaar in gebruik en zijn zeer tevreden.

Siemensgebruiker82 26-02-2015

Gebruiksgemak en indeling zijn zeer goed. Eenvoudig te overzien en aparte vakken zijn prettig (vriezervak en onder vak voor groente en fruit).

Ik bezit de koelkast nog te kort om iets over de duurzaamheid te kunnen zeggen.

patmarviv 06-02-2015

Ruime koelkast met veel inhoud, veel schappen en fijne grote ruimte aan de zijkant waar veel in kan.Ziet er zeer modern en strak uit.

NS15 31-10-2014

Prima koelkast, doet goed zijn werk. Ook het diepvriesvakje is voor ons prima qua grootte. Voldoende ruimte in de koelkast. Jammer dat er maar 7 gaatjes zijn voor de eieren terwijl er in de meeste doosjes 10 eieren zitten. Verder maakt de koelkast wel iets meer lawaai dan de vorige.