Siemens KI20RV60 - Reviews

Inhoud koelruimte
181 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI20RV60 op Kieskeurig.nl.

Sandra 10-02-2021

Prima inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Praktisch ingedeeld, maakt weinig tot geen geluid. Prijs-kwaliteit is top

Tiny Fritz-de Vries 30-06-2020

Inbouw ijskast en niet duur!!

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi model inbouw ijskast en niet zo duur. Ik raad deze zeker aan.

Tiny Fritz-de Vries 30-06-2020

Inbouw ijskast en niet duur!!

Tiny Fritz 01-02-2020

Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt mij prima aangezien ik het zelfde model destijds bij mijn keuken heb gekocht dat is 15 jaar geleden.Ik ga nu weer de volgende 15 genieten van deze koelkast! :)

Theo 26-01-2020

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne koelkast met een goede indeling, lekker zuinig

S en M uit NL 20-01-2020

Koelt goed en is heel stip

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben een aparte koel/vriezer met nofrost maar omdat dit enkel een koelkast betreft hebben we geen extreem luxe koelkast gekozen. Dit is echter toch een mooi model, praktisch ingericht, koelt heel goed, wordt automatisch gereinigd en doet dat zonder al te veel geluid. De vorige koelkast bromde best wel als hij aansloeg, deze hoor je niet.

JanJol2019 03-05-2019

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Erg tevreden met deze koelkast. Voldoende ruimte. Goede indeling. Ook de groentelade is lekker groot.Ook erg stil

malder 10-10-2018

Fijn, ruim en A++

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Wij zochten een nieuwe inbouw koelkast voor in onze keuken. Doordat er geen vriesvak in deze zit hebben we in deze erg veel ruimte. Grote frisdrank flessen passen goed in de deur.
Deze koelkast is ook stil, wat erg fijn is bij een open keuken. De bovenste vakjes in de deur hebben niet zo hoge opstaande randen; hierdoor is het minder fijn om er (kleine) flesjes in te zetten. Wij zijn er zeker blij mee!

Leonidas 17-12-2017

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Zelf geplaatst, duidelijke handleiding. Wel speciale ster-schroevendraaier nodig.
Solide montage. Koelt m.i. goed

Michiel1985 21-05-2017

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Koelkast nu ongeveer 2 weken in gebruik. Veel ruimte en indeling makkelijk aan te passen. Geluidsniveau zeer acceptabel.

dalfs59 13-10-2016

Ruime inbouwkoeler

Pas één week in gebruik
Koeler is mooi overzichtelijk ingedeeld, materialen zijn stevig wat een vertrouwd gevoel geeft.
Wat wel verrast is dat het lampje een gewone gloeilamp is.

Rianne 26-07-2016

Prima Koeler

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Ben te vrede over deze koelkast. Voor een tweepersoons huishouden heeft hij voldoende ruimte. Makkelijk de indeling te veranderen. Geluidsarm.

Ronaldedwin 16-05-2016

Vind deze koelkast matig .

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Heb deze koelkast 2 weken geleden gekocht , en vind de temperatuur instelling waardeloos heb de koelkast bijna op maximum staan en blijft boven 7 graden en onder in de koelkast is het rond de 0 graden , de temperatuur instelling had ook wat duidelijker gemogen.
De deur van de koelkast is voor onderin goed voor grote flessen frisdrank maar de bovenste vakken zijn te laag waardoor pakken bij openen van de deur eruit vallen , en de vakken in de deur zijn ook niet te verstellen.
De rest van de koelkast heeft goede indeling.

Sinsino 09-05-2016

Klasse

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Wij zijn heel te vreden met onze nieuwe koelkast, hij is ruim en koelt bijzonder goed, dat hij zo geruisloos is voor ons ook een extra plus punt.

Maarten O 09-04-2016

degelijke ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

degelijke ruime koelkast, handig in te delen. ideaal is de grote fruit/groente la. Daarnaast ook mooi stil

Wibo 05-04-2016

geweldig fijn

Vorige maand gekocht,in de nieuwe keuken.En onze oude van 18 jaar van siemens
is nog weggegeven en weer in gebruik.

Marixius 18-03-2016

Jammer dat temperatuurweergave ontbreekt

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Prima koelkast. Jammer alleen dat bij de instellingsknop geen temperatuur weergave aanwezig is. Bij een vorige koelkast werd door middel van led-lampjes aangegeven welke temperatuur was ingesteld bijvoorbeeld 5 graden. Dat is bij dit toestel niet af te lezen en heb je een thermometer nodig om een juiste instelling te maken.

Swrnn 05-03-2016

Super koelkastje

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Inbouw koelkast gekocht terwijl mijn keuken pas 3 jaar oud is koelkast deed het niet meer dan blijkt uit eindelijk toch dat Siemens betrouwbaar en goed is

Jubbie 05-02-2016

Uitstekende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Fijne koelkast, prima indeling daardoor kan ik er meer spullen in kwijt als bij mijn vorige koelkast die dezelfde inhoud had .

Dieuwke 28-12-2015

Makkelijk in te delen

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

De koelkast is makkelijk in te delen zodat de verschillende producten op grote bij elkaar gegroepeerd kunnen worden. En hij heeft een ruime groentenlade. Verder blijft alles ook bij een echt volle kast prima gekoeld. Wij hebben een open keuken, maar je hoort niets van de koeling.