Siemens TK76K573 - Reviews

koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

monique 24-10-2017

heerlijke cappucino

ik heb mijn koffie automaat nu 4 jaar. ik zet er dagelijks heerlijke koffie mee. de schuimlaag op de cappuccino is altijd goed. ik krijg vaak complimenten over de lekkere koffie. het onderhoud voor dit apparaat wijst zich vanzelf, het is makkelijk schoon te houden dit in tegenstelling tot veel losse koffieautomaten. daar moeten melkopschuimers vaak van te voren gereinigd worden, dit duurt lang. met dit apparaat heb je in een druk op de knop heerlijke cappuccino. ik heb vandaag na 4 jaar voor het eerst een monteur erbij gehad. er was een stukje plastic (waarschijnlijk tussen de bonen gezeten) in het maalmechanisme terecht gekomen. hij heeft het ter plaatsen kunnen maken. en alles weer netjes achtergelaten. voor de rest nog nooit problemen gehad en alleen maar genoten van de koffie!

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • gemakkelijk in onderhoud

solange 13-02-2017

Lekkere foto maar niet gebruiksvriendelijk

Wij hebben dit apparaat 2.5 jaar en ik vind het veel te duur voor wat het is. Lekkere koffie maken doet het, maar er zijn een aantal dingen die de verkoper had moeten zeggen voor verkoop :
1. Niet alle merken van koffiebonen worden door de machine aanvaard.
2. Magere melk kan niet in de machine.
3. Kwa onderhoud is het toestel zeer complex.

Wij hebben een mooie ingebouwde keuken...de machine blijft dus aanwezig...maar ik zou volgende keer een nespresso of iets anders aanschaffen.

Skippyok 03-05-2016

Veelzijdig topapparaat

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en heeft veel verschillende mogelijkheden. Ook het design is mooi, maar bovenal; icm de juiste bonen heerlijke koffie!!

AngeliqueH76 25-01-2015

Leuk voor als je niet te doen hebt

Apparaat hebben wij nu een aantal jaren, heerlijke koffie, maar dat is het ook. Het apparaat reinigt ongeacht het gebruik. Wij gebruiken het niet veel met 1 koffie drinker, dus dat betekent bij elke keer als je koffie zet een handeling moet verrichten. Lekbak legen, Ontkalken, zetgroep reinigen, spoelen etc. Binnenkort een nieuwe keuken voor in een nieuwe woning, daar komt gewoon een Nespresso apparaat.