De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

a**********@g******** 11-05-2023

Als je van schoonmaken houdt....

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De koffie is ontegenzeglijk lekker met deze machine. Maar toch zou ik dit type nooit meer aanschaffen: veel te veel onderhoud! Het waterreservoir is klein, en het verbruik voor standaard reinigen na elk kopje zo hoog dat je meermalen op een dag de machine moet openen om bij te vullen en lekschalen te legen.
Vervelender is dat de vochtregulatie binnen de machine niet op orde is. Het zetstuk zit elke 2 weken onder het vet en zelfs schimmel. Dan ben je wel een half uurtje bezig met schoonmaken... Mijn vorige Siemens had dat niet- het is echt dit type.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Lekkere kofgie

Minpunten

• Schoonhouden intensief
  • Aanvullen intensief

Anoniem 27-05-2022

Bevalt zeer goed, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Fijne koffiemachine, makkelijk in onderhoud en gebruik. Je kunt ook makkelijk meerdere soorten koffies maken én een bestelling plaatsen via je telefoon en het machine het lijstje laten aflopen! Ideaal bij een huis vol mensen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk qua onderhoud
  • Veel keuze aan koffie soorten

f******@v*********** 18-05-2022

Fantastische koffie en eenvoudig te bereiden!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Perfecte koffie, ook espresso's, lattes en cappuccino. Dat allemaal met een bonen soort. Melkpakken makkelijk in het apparaat te plaatsen.

Pluspunten

• smaak
  • eenvoud

Minpunten

• af en toe schoonmaken

h**************@c******** 13-03-2022

zeer goede Koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Duidelijke beschrijving en makkelijk in onderhoudt.
de warmwater tbv Thee is ook goed.

John 12-03-2022

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Waardeloze koffiemachine, na een half jaar al kapot. Ieder jaar weer een reparatie tot het apparaat buiten garantie viel. Alleen maar ellende met dit apparaat. En nu dus helemaal kapot, maalt niet meer, heet water werkt niet, apparaat stond vol wa,levensgevaarlijk.

Minpunten

• Ieder jaar kapot, al 6 keer gerepareerd
  • Service 0,0
  • Heeft meer dan 350 euro per jaar gekost.

JVTEB 22-11-2021

Levensgevaarlijk apparaat, gevaar voor kortsluiting.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

We hebben deze koffiemachine 6 jaar in gebruik gehad. In deze 6 jaar is de koffiemachine 4 keer gerepareerd en nu wederom kapot. Maalgedeelte, zetgroep, allemaal al een keer vervangen geweest. Nu werkt de maalgroep weer niet meer, koffie zetten met gemalen koffie werkt ook niet en tot overmaat van ramp loopt er water onderuit het apparaat. Levensgevaarlijk, apparaat stond vol met water. Vanaf het begin problemen met dit apparaat gehad, meerdere keren aangekaart bij Siemens . Zelfs volgens de monteur mag een maakgroep niet zo snel kapot gaan, is nu al voor de 2-de keer kapot. Altijd alle reiniging, ontkalkings en zetgroep reinigingen netjes uitgevoerd. Laatste hoop is nu op coulance van siemens want ik durf dit apparaat niet meer te gebruiken.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel keuze qua instellingen

Minpunten

• 4 keer monteur in 4 jaar tijd
  • nu, na 6 jaar helemaal kapot
  • Gevaar voor kortsluiting
  • Veel en vaak onderhoud

Olaf 02-09-2021

Het is de prijs zeker waard.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Fijn en stil apparaat. In de ochtend een keer alles bijvullen en dan kan kun je de hele dag vooruit.

Pluspunten

• voldoende capaciteit
  • stil
  • goed schoon te maken

fam.Gilissen 24-04-2021

super lekkere koffie, makkelijk in onderhoud. Perfecte keuze

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Om de lijn van de keuken te volgen moest er een nieuwe komen, helaas qua vormgeving klopt het niet meer helemaal naast de 2 ovens maar de heerlijke koffie en alle opties zijn fantastisch. Het schoonmaken stelt ook niets meer voor. Een goede investering .

Pluspunten

• warme koffie
  • veel opties
  • persoonlijke koffievoorkeur instelbaar

Minpunten

• de 3 app passen niet meer zo mooi bij elkaar.

Pier Bergsma 14-03-2021

Mooi apparaart

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Het apparaat is mooi en gemakkelijk te bedienen, met veel opties. Echter het apparaat welke ik hiervoor had is na 12 jaar al stuk gegaan. Eigenlijk mag je voor een dergelijk aankoopbedrag wel een lagere levensduur verwachten.

Pluspunten

• Mooi
  • gemakkelijk te bedienen
  • super koffie

Minpunten

• Levensduur?

Henk-Jan 28-07-2020

Mooi en degelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Verschillende mogelijkheden met verschillende koffiekeuzes te maken, ook eigen smaak en hoeveelheid makkelijk instelbaar

Pluspunten

• Strak en mooi design
  • makkelijke bediening

Minpunten

• Jammer 1 koffieboon per lading

Fam. Nieuwenhuis 24-06-2020

Koffie apperaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik vind het een geweldig produkt, en zeer lekkere koffie. makkelijke en duidelijke bediening.
wij zijn er erg blij mee. hebben eerder een oud type gehad . maar die was versleten toch voor een nieuwe gekozen.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • zet lekkere koffie

Minpunten

• geen minpunten

Patrick 20-06-2020

Groot scherm

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik heb voor dit apparaat gekozen omdat het uitermate goede cappuccino en latte macchiato kan zetten. Er kan simpelweg een pak melk in het apparaat gezet worden, waar het aanzuigbuisje ingezet kan worden en zo kan je meerde cappuccino's achter elkaar zetten. Zelfs 2 tegelijk. Erg handig in gebruik!

Pluspunten

• Twee koppen koffie tegelijkertijd zetten
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Lekschalen vaak legen

Josien 15-04-2020

Geweldig, simpel, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Dit is mijn tweede Siemens koffie machine , andere heeft 42.000 kopjes koffie gezet , hoop van deze net zolang plezier te hebben
Apparaat is mooi van design en simpel in gebruik met enorm veel mogelijkheden met alle koffiesoorten die je maar wil , echt super

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Veel mogelijkheden

Franky G 27-03-2020

Geruisloos en sterk verbetert ten opzichten van eerder model

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Wij hebben ca 9 jaar veel plezier gehad van een eerdere versie van de Siemens inbouw koffie machine.
Aangezien reparatiekosten voor de vorige machine konden oplopen, hebben wij op advies van de servicemonteur deze nieuwe versie gekocht. De aanbieding incl. loyaliteitsgarantie was aantrekkelijk!
Al jaren uitstekende dienstverlening van servicedienst genoten. Het is precies zoals het hoort, correct, vriendelijk en afspraken nakomen. Je hoort wel eens anders!
Nu inmiddels iets meer dan een maand deze nieuwe koffiemachine gebruikt.
Geweldig apparaat en een aanzienlijke verbetering ten opzichten van het eerdere model.
Meer mogelijkheden en bijzonder geruisloos.
Het uiterlijk is zeer fraai en combineert gelukkig goed met het uiterlijk van de andere Siemens keuken apparaten. (drie Siemens inbouw keukenapparaten boven elkaar)
Voor ons dus een aanrader.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Meer mogelijkheden
  • Fraai uiterlijk
  • Makkelijker voor onderhoud

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten kunnen vinden

Petra Huisman 18-03-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Voor de kwaliteit van Siemens gekozen. De uitgebreide mogelijkheden zijn super. Makkelijk in gebruik en zeer duidelijk display. Alle variaties van koffie zijn goed en naar eigen smaak in te stellen en is heerlijk.

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed schoon te maken

Lieke 06-09-2019

Strak design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Een fijne koffiemachine die er mooi uitziet. Er zijn diverse keuzes waaruit men kan kiezen en zo nodig kun je je eigen voorkeur opslaan en een gepersonaliseerd kopje koffie zetten.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en ook het vullen van het waterreservoir, aanvullen van de bonen en het legen van opvanglade en -bak is makkelijk.
De nadelen zijn dat het apparaat, zolang het niet daadwerkelijk helemaal uit staat, vrij regelmatig spoelt waardoor je frequent de opvanglade moet legen. Daarnaast moet je het melkreservoir daadwerkelijk uit het apparaat verwijderen wil je het apparaat helemaal uit kunnen zetten en dat zou, wat ons betreft, niet nodig hoeven zijn.
Verder verwarmen wij de kopjes voor met kokend water. Anders koelt de koffie erg snel af.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Genoeg keuze uit diverse soorten koffie
  • Een gepersonaliseerd kopje koffie is mogelijk

Minpunten

• Het apparaat spoelt frequent
  • Voorverwarmen van je kopje is aan te bevelen

Siska 23-01-2019

Mooi apparaat Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Lekkere koffie en niet onbelangrijk goed van temperatuur. Apparaat met veel opties dus ja, dat vraagt om meer onderhoud. Gewoon s’ avonds even vers water bijvullen en lekschalen legen. Dan is het s’morgens genieten.

Pluspunten

• Opties voor diverse koffie
  • Temperatuur
  • Uitstraling
  • Gadgets

Minpunten

• Spoelt altijd bij het aanzetten.
  • Koffie

Siemens superkoffiezetter 25-05-2018

Modern koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Elke ochtend een heerlijke warme koffiegeur komt mij tegemoet wanneer ik naar beneden loop. Via de WIFI geef ik opdracht voor een kopje koffie terwijl ik mijn make-up aanbreng op de badkamer. Wij zijn zeer trots dat dit apparaat in onze nieuwe keuken de industriële en moderne look geeft.

Pluspunten

• WIFI
  • Hete koffie/anderen dranken

Minpunten

• Lekschaal moet regelmatig worden leeggemaakt

John 02-05-2018

Mooi apparaat, goede koffie en wifi

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie (ligt ook aan de bonen natuurlijk). Goed via wifi te bedienen maar wel oppassen natuurlijk. Het apparaat nu een jaar in bezit en we zijn tevreden over de kwaliteit, er is nu wel één handicap en dat is dat de lekbakjes snel vol zijn volgens het apparaat. Het glaasje in de machine over de lekbak goed gereinigd maar dit lost het probleem niet op.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel mogelijkheden
  • Goed te reinigen
  • Met de juiste bonen een heerlijk koffie
  • Wifi bediening

Minpunten

• Lekbakjes snel vol (sinds kort)

Fam H te Vianen 11-04-2018

SIEMENS CT636LES6

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima apparaat . We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie. Prima smaak en veel instelmogelijkheden.
Echter de lekbak is snel vol dus ook het waterreservoir snel leeg !
Volgens mij komt er ook water niet via de vulleiding in de lekbak.

Pluspunten

• smaak
  • kwaliteit

Minpunten

• lekbak snel vol
  • waterunit snel leeg.

Jasmeen 24-10-2017

Perfect kopje koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Geweldig koffie!! Recepten zijn aan te passen naar eigen smaak. Kan ook geheel eigen recepten invoeren. Makkelijk schoon te maken. Duidelijke handleiding. Appeltje eitje. Elke dag genieten van koffie!! Ook thee is perfect hiermee te maken in verschillende graden.

Margreet 21-03-2017

Heerlijk eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik zocht een koffiezet inbouw apparaat, welke in gebruik niet al te moeilijk is. Het display is heel duidelijk in de handelingen die je moet verrichten. Geeft goed aan wanneer je lekbakken moet legen, mocht je dit een keer zelf vergeten, bonen bij moet vullen, of het waterreservoir. Het is super eenvoudig om de te gebruiken koffiesoort naar eigen smaak aan te passen. De bereidde koffie is dan echt heerlijk van smaak. Tot nu toe ben ik echt SUPERBLIJ met deze aanschaf. Het is ook qua uiterlijk een mooi item in onze nieuwe keuken

Pluspunten

• super gebruiksvriendelijk
  • heerlijke koffie's
  • mooi strakke vormgeving

Minpunten

• geen aansluiting op waterleiding, maar dat weet je

van de rijt 18-03-2017

gebruikers gemak en top kwaliteit

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Dit apparaat overtreft onze verwachting !!
elk te bereiden kopje kun je instellen op : hoeveelheid / sterkte / temperatuur .
het apparaat geeft precies aan wat je moet doen en is heel attent in gebruik .
Het was even slikken van de investering maar achteraf gezien zou ik het direct weer doen .
Het heeft een super luxe uitstraling , groot gebruikers gemak ,maar het belangrijkste van alles is de kwaliteit van de koffie of latte macchiato en alles wat er voor of tussen valt. Een TOP kwaliteit.
Er wordt relatief veel aandacht gevraagd aan reiniging , maar we zien dit als een positief punt .
Op deze wijze zijn we verzekerd van kwaliteit en hygiëne . Let op bij de keuze van de koffie bonen en grofheid van het malen ,deze hebben invloed op de smaak van het eind product.
Kort samen gevat : als je jezelf en anderen wilt verwennen een ZEER goede aanrader.

Pluspunten

• koffie kwaliteit
  • gebruikers gemak
  • reiniging
  • uitstraling
  • indien gewenst wifi

Jorri 17-03-2017

Lekker Koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Perfect apparaat, ik had al een Siemens stand alone, maar deze is nog luxer. Echt goede koffie, veel instelmogelijkheden, en schitterende uitstraling/ontwerp.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • Alles demontabel voor schoonmaak

Minpunten

• vrij aan de prijs

Pimmus 17-03-2017

Geweldige koffiezetter

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Wat een heerlijk apparaat. Zet in een handomdraai overheerlijke koffie. Naar ieders wil en smaak. Aanrader!