Miele CM6110

AEG KKE884500M

gemalen koffie, koffiebonen
Maalgraad instelbaar
AEG KKE884500M

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Howie Sone 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Had hiervoor een Sarista waarvan na 2 jaar de maalschijf defect is geraakt. Philips wil dit onderdeel niet opsturen ter vervanging. Wel kon ik het hele apparaat naar België opsturen ter reparatie maar dit ging al snel richting nieuwprijs dus voor mij geen Philips meer. Dit is een degelijke machine en een mooi design. Normaal is Miele veel duurder dan vergelijkende machines. Bij deze gelukkig niet. Verwachte levensduur is 50.000 kopjes tegen 15.000 bij vergelijkende machines. Zet heerlijke koffie en echt alles is naar smaak in te stellen. Ook kun je persoonlijke voorkeuren opslaan in het geheugen. Over duurzaamheid is nog niks te zeggen maar ga ervan uit dat Miele haar naam waar maakt. Deze maand ook nog €100,- cashback. Hiermee is hij zelfs goedkoper dan vergelijkbare machines. Chapeau voor de service van de Mediamarkt Leeuwarden. Naast het prima advies kon ik van alle apparaten koffie proeven om een goede afweging te maken.