De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cuisinart ICE40BCE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

marie1949 17-05-2012
Geschreven voor: Cuisinart ICE40BCE

waardeloos apparaat. de kappen willen ook excentrisch gheplaatst niet passen en ik ben bang dat ik iets breek als ik forceer. jammer..want ben een echte ijsfreak maar ga nu sparen voor een ander merk.

cleemski 23-04-2012
Geschreven voor: Cuisinart ICE40BCE

Ik heb hem een week in bezit, maar ben niet tevreden: waarom moet een apparaat dat alleen draait zo hard ratelen dat je er bovenuit moet schreeuwen. Verder prima

mamaafrika 26-08-2011

positieve:
-mogelijkheid om tegelijkertijd 2 soorten te bereiden.
-de pot is niet te groot om in de vriezer te plaatsen indien je over een kleinere of laden- diepvries beschikt.
- door het doorschijnende deksel kan je het proces gemakkelijk volgen.
negatieve:
- geen receptenboekje, zelfs geen basisbereiding.

Ik heb al verschillende malen ijsroom en sorbet gemaakt en het viel steeds bijzonder goed mee.

marie-anne 18-12-2010
Geschreven voor: Cuisinart ICE40BCE

ben er niet tevreden over. wat ik ook pribeer, de plastic beschermkappen passen er niet op, ook niet na het advies 'licht centrisch' te plaatsen.
jammer van het overigens heerlijke bananenijsmengsel dat nu maar op de ouderwetse manier moest opvriezen in de vriezer. firma is ook niet te bereiken, althans niet gelukt door mij. houd me aanbevolen voor advies!