Cuisinart ICE30BCU Ice Cream Maker - Silver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cuisinart ICE30BCU Ice Cream Maker - Silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Ad 23-08-2019
  • Product gekregen

Ziet er mooi uit.

Dacht de het een goede machine was,maar, bij het bereiden van het ijs blijft er een dikke laag op de bodem zitten,die je pas tegenkomt als het klaar is,heb het 2 keer geprobeerd,blijft zo, met smaakjes ijs kom je dus dit witte dikke gedeelte altijd tegen als je het ijs eruit haalt.
Dikke tegenvaller,schraapt niet goed,over de bodem.

Ingrid 05-08-2016

TOP ijsmachine voor room, yoghurt- en sorbetijs

Wat deze Cuisinart De Luxe ICE30BCE ijsmachine tot een PRIMA machine maakt:
- een sterke motor (onze oude machine gaf het halverwege het proces op),
- kan snel ijs maken, zowel yoghurt, room als sorbet (met 30 minuten heb je ijs)
- heeft een goede ijsstructuur, (wil je wat stijver/harder ijs, nog even in een bak/schaal terug inde vriezer zetten)
- heeft een grote inhoud (tot 1,5 ltr ijs)
- het vrieselement past in de lade van de vrieskast (afm. h 16,5 x diam 20),
- laat zich makkelijk schoon maken (dat lukt door het strakke design: geen randjes en ribbeltjes)
Als er al nadelen zijn, kan dat zijn dat hij wat rumoerig is (maar dat zijn ze allemaal en laat ik niet meewegen), zijn gewicht van 5 kg en zijn prijs van rond € 100,--
Zijn strakke uiterlijk (afm b24 x d23 x h41 cm) daarentegen is zeer fraai, het gebruikte materiaal voelt degelijk aan en laat zich makkelijk schoonmaken en de machine staat fraai op het aanrecht.

dbrounts 23-06-2011

De inhoud van deze ijsmachine is 2 quarters, dat is ca 1,8 liter en dus veel meer dan een halve liter!
Langdurig koelelement in vriezer plaatsen is nodig (denk aan een dag), neemt behoorlijk wat ruimte in beslag.